نخستین مجمع طلاب حافظ قرآن در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد
یکشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
بازدید: ۳۱۴
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، استاد شهریار پرهیزگار قاری و حافظ برجسته قرآن کریم دوشنبه دوم اردیبهشت ماه  در نخستین مجمع طلاب حافظ قرآن که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، انس با قرآن را دارای برکات بسیار زیادی دانست. وی تاسیس دارالقرآن علامه طباطبایی را اقدامی مهم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، استاد شهریار پرهیزگار قاری و حافظ برجسته قرآن کریم دوشنبه دوم اردیبهشت ماه  در نخستین مجمع طلاب حافظ قرآن که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، انس با قرآن را دارای برکات بسیار زیادی دانست.

وی تاسیس دارالقرآن علامه طباطبایی را اقدامی مهم دانست و تاکید کرد: تبدیل شدن بیت علامه طباطبایی به دارالقرآن باقیات الصالحات به شمار می رود و باید از دست اندرکاران این اقدام مبارک تجلیل کنیم.

استاد پرهیزگار افزود: مرحوم آیت الله علامه طباطبایی به قرآن عشق می ورزید و چنین علاقه ای به مباحث قرآن در هر کسی وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به این که متاسفانه مساله حفظ قرآن در کشور مظلوم است، خواستار توجه بیش از پیش مسؤولان به مباحث قرآنی شد و نکاتی را درباره حفظ قرآن بیان و خاطرات خود در این خصوص را تشریح کرد.

استاد پرهیزگار بیان داشت: در یک دوره از مسابقات که در کشور عربستان برگزار می شد آنها به دید دیگری به ما نگاه می کردند و به خاطر ایرانی بودن ما قصد شیطنت داشتند و مسابقه ما را صبح زود گذاشتند، اما با وجود تمام اقدامی که انجام دادند تا فردی از ایران نفر اول نشود بنده به عنوان نفر نخست مسابقات برگزیده شدم و در پایان فضا به صورت 180 درجه تغییر یافت و حافظان دیگر کشورها سراغ ما را گرفته و به ما تبریک می گفتند.

قاری و حافظ بین المللی جهان اسلام با تاکید بر این که نهضت قرآنی کشور را باید مدیون رهبر معظم انقلاب دانست، تصریح کرد: توجه رهبر معظم انقلاب به مباحث قرآنی بسیار زیاد است، با این وجود متاسفانه در سطح مسؤولان و حتی رؤسای جمهور این مساله وجود نشده است

 

بازتاب این خبر در رسانه ها :

بازتاب تصویری خبر (ایکنا)

خبرگزاری حوزه

روزنامه رسالت

روزنامه جمهوری اسلامی

مشرق نیوز

تی نیوز

خبر شبکه معارف

سایت قطره


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما