"> حجت‌الاسلام تقوی: امام خمینی به عدالت و معنویت چهره جدیدی بخشید | مرتضی نجفی قدسی
حجت‌الاسلام تقوی: امام خمینی به عدالت و معنویت چهره جدیدی بخشید
پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بازدید: ۳۳۶۱
بازتاب ها : ۹
دیدگاه ها : ۰

رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تمجید از شخصیت والای امام خمینی بیان کرد: امام خمینی به عدالت و معنویت چهره جدیدی بخشید.

رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تمجید از شخصیت والای امام خمینی بیان کرد: امام خمینی به عدالت و معنویت چهره جدیدی بخشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شامگاه پنجشنبه 30 آبان ماه در گردهمایی اعضای انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی در دارالقرآن این مفسر بزرگ قرآن برگزار شد، با بیان اینکه همه ما مدیون امام خمینی(ره) هستیم گفت: عمق و ریشه یک روحانی در داخل و خارج، حوزه است و باید از آن تغذیه کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه حوزه محور همه ارزش‌ها و حرکت‌ها است، اضافه کرد: چند وقت قبل در سفری به برزیل داشتم و یک طلبه که 50 کیلو بیشتر وزن نداشت را دیدم که فعالیت‌های تبلیغی بزرگی را انجام می داد که همه این حرکت ها از برکت وجود حرکت امام  و انقلاب اسلامی است.

تقوی بیان کرد: امام خمینی به واژه‌های عدالت و جهاد و ایثار چهره تازه بخشید و هرگز در برابر تفرعن طاغوت سر خم نکرد.

وی با بیان اینکه وحدت از کلیدواژه های رفتار و سخنان امام بود، اظهار کرد: ما تفرقه را از امت واحده تفریق و خرابه‌های باقیمانده از هجوم مغولان را آبادان خواهیم کرد و عشق و ایثار را به باغبانی آن می‌خوانیم و در بوستان شهادت، پژمردگی لاله ها را تحمل نمی‌کنیم.

وی در ادامه یک متن ادبی تحت عنوان "فراق نامه" که خود در فراق امام راحل قلمی کرده بود را قرائت کرد.



بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (6 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (3 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
ساختن حوزه‌هاي لاکچري چرا؟!

در پي حرف و حديث‌هاي مربوط به حوزه علميه لاکچري اُزگل و حواشي آن، مرتضي نجفي قدسي در يادداشتي ضمن بيان اين مطالب، چنين نوشته است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما