موسس و مدیر عامل دارالقرآن امام علی(ع): بانوان قرآنی مسئولیت تربیت فرزندان قرآنی را دارند
شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴
بازدید: ۲۷۳
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
 تنها راه مبارزه با تفرقه‌ها تمسک به قرآن است  محمد انصاری مؤسس دارالقرآن امام علی(ع) دراختتامیه نهمین دوره این مسابقات ، درعصرروز جمعه ششم آذرماه با بیان این مطلب که زنان در جامعه ما وظیفه بسیار سنگینی را بر دوش دارند، گفت: امروز زنان جامعه ما وظیفه سنگینی بر دوش دارند،

 تنها راه مبارزه با تفرقه‌ها تمسک به قرآن است

 محمد انصاری مؤسس دارالقرآن امام علی(ع) دراختتامیه نهمین دوره این مسابقات ، درعصرروز جمعه ششم آذرماه با بیان این مطلب که زنان در جامعه ما وظیفه بسیار سنگینی را بر دوش دارند، گفت: امروز زنان جامعه ما وظیفه سنگینی بر دوش دارند، خواهران کشور اسلامی ما باید تلاش کنند تا با کسب معارف قرآنی و نشر و گسترش آن در جامعه فرهنگ قرآنی را در کشور جاری کنند.

وی افزود: دامن پاک زنان ایران اسلامی محل پرورش نسل‌های پاک است، اگر زنان کشور ما به امر فراگیری قرآن و آموزش آن به فرزندان خود توجه کنند قطعا فردایی روشن در انتظار ما خواهد بود.

موسس دارالقرآن امام علی(ع)، تاکید کرد: با توجه به تفرقه افکنی‌های دشمنان در عصر حاضر تنها راه نجات ما این است که به قرآن رو بیاوریم، همانگونه که پیامبر(ص) نیز سفارش می‌کردند در موقع گرفتاری‌ها به قرآن پناه ببرید.

انصاری در خصوص هدف از برگزاری مسابقات قرآنی، تصریح کرد: بنده به هیچ وجه در برگزاری این مسابقات به دنبال برطرف کردن اغراض شخصی نبوده‌ام و تنها هدف من برای برگزاری این رقابت قرآنی تروج فرهنگ قرآنی در کشور بوده است.

وی با انتقاد از برخی کم توجهی‌ها به کلام‌الله، بیان داشت: متاسفانه بخشی از جامعه امروز ما به قرآن کم توجه است، باید در تمامی ابعاد به امور قرآنی توجه شود تا شاگردان قرآنی بسیار خوبی برای آینده ذخیره شوند.

موسس دارالقرآن امام علی(ع) با اشاره به زندگی علامه طباطبایی، اظهار کرد: این عالم بزرگ به این دلیل به مقامات عالی در دین اسلام رسید که در یک خانواده قرآنی رشد کرد، پس باید خانواده‌های ما نیز به امر حضور قرآن و در تربیت فرزندان خود توجه کنند.

انصاری در پایان در خصوص فعالیت‌های مختلف دارالقرآن امام علی(ع)، عنوان داشت: دارالقرآن امام علی(ع) در 60 شهر کشور شعبه دارد و بیش از 10 هزار فعال قرآنی در این شعبات فعالیت می‌کنند، ضمن این‌که در پایان دوره‌های تکمیلی این شعبات به نفرات برتر گواهی‌نامه‌هایی داده می‌شود تا بتواند خود ایشان نیز در وجوه مختلف قرآن کریم به امر آموزش بپردازند.

 

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری ایکنا

----------------------------------------

خبرگزاری رسا

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری شفقنا

خبرگزاری مهر

خبرگزاری آریا

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری شبستان

-------------------------

روزنامه اعتدال (صفحه 1)

روزنامه اعتدال (صفحه 4)

روزنامه رسالت

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جوان

روزنامه جهان اقتصاد (صفحه 9)

روزنامه مردم سالاری(Pdf)

روزنامه مردم سالاری(متن)

روزنامه صبح اقتصاد(صفحه 4)

هفته نامه افق حوزه(صفحه 3)

------------------------

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه)

سایت سازمان تبلیغات اسلامی

سایت خبری صاحب خبر

سایت خبری آکاایران

سایت خبری خبرچه

سایت خبری خبرفارسی

سایت خبری آفتاب

سایت خبری قطره

پایگاه خبری چهار راه

سایت خبری معارف

سایت خبری پارس تلکس

سایت خبری بهترین های روز

 سایت خبری چاپارک

سایت خبری واضح

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما