دومین همایش قرآنی "یاسین در آینه معرفت" در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می شود
سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴
بازدید: ۴۳۱
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
دومین همایش قرآنی " یاسین در آینه معرفت" صبح روز پنجشنبه هفدهم دی ماه در دارالقرآن علامه طباطبایی (رض) در قم برگزار خواهد شد. مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در این همایش قرآنی که به منظور شناخت فضیلت، عظمت و دستورالعمل های سوره

دومین همایش قرآنی " یاسین در آینه معرفت" صبح روز پنجشنبه هفدهم دی ماه در دارالقرآن علامه طباطبایی (رض) در قم برگزار خواهد شد.

مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در این همایش قرآنی که به منظور شناخت فضیلت، عظمت و دستورالعمل های سوره مبارکه یاسین برگزار خواهد شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدی از شاگردان علامه طباطبایی و از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدی رئیس دانشگاه های علوم و معارف قرآن کریم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضایی اصفهانی رئیس دانشکده علوم قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و حضرت آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید به ایراد سخن می پردازند.

وی افزود: در این همایش که با همکاری جامعه المصطفی العالمیه، دانشگاه علوم و معارف قرآن و موسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد، از تلاش های رادیو قرآن و مبلغین و فعالان عرصه نشر معارف و عظمت سوره یاسین در گسترش و اهتمام عمومی به تلاوت قرآن تقدیر خواهد شد.

وی اضافه کرد: الواح تقدیر 12 نفر از تقدیرشوندگان به امضای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سبحانی رسیده است و در پایان این همایش توسط معظم له تقدیم خواهد شد.

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری فارس

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

خبرگزاری موج

---------------------------------

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه اعتدال

روزنامه تجارت

---------------------------------

سایت شیعه نیوز

سایت خبری قم نیوز

سایت خبری قم نا

سایت قطره

سایت خبر فارسی

سایت بهترین های روز

سایت آکا ایران

سایت پژواک

سایت خبرچه

سایت شباب

سایت اراک24

مانیتور نیوز

سایت دبلیو خبر

سایت تیتردان

سایت چهارراه

سایت خبرآن تایم

سایت خبرپو

سایت پی لایف

 

 

 

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما