دهمین گردهمایی اساتید تفسیر قرآن کریم برگزار شد
پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
بازدید: ۳۰۰
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
مراسم افتتاحیه دهمین گردهمایی اساتید تفسیر قرآن کریم حوزه های علمیه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاحیه دهمین گردهمایی اساتید تفسیر قرآن حوزه های علمیه شامگاه چهارشنبه با حضور حضرت آیت الله جوادی آملی، حجج اسلام والمسلمین واعظ

مراسم افتتاحیه دهمین گردهمایی اساتید تفسیر قرآن کریم حوزه های علمیه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاحیه دهمین گردهمایی اساتید تفسیر قرآن حوزه های علمیه شامگاه چهارشنبه با حضور حضرت آیت الله جوادی آملی، حجج اسلام والمسلمین واعظ موسوی عضو خبرگان رهبری، مویدی رئیس مجمع عالی اساتید تفسبر قرآن کریم ، نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه و اساتید برجسته تفسیر حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین مویدی رئیس مجمع عالی اساتید تفسیر قرآن کریم در سخنانی با بیان اینکه جلسات این مجمع به مرکزیت مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی برگزار می شود، اظهار داشت: این مجمع در طی هفته دوبار جلسه برگزار می کند و اقدامات مناسبی را در راستای ترویج فعالیت های تفسیر قرآن کریم داشته است.

وی تصریح کرد: تدوین اساس نامه مجمع عالی اساتید تفسیر قرآن کریم تحت نظر کامل مراجع تقلید شکل گرفته است.

در ادامه مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه بیت شریف این عالم گرانقدر به مرکز ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن و عترت تبدیل شده است، گفت: این دارالقرآن از حمایت های معنوی مراجع عظام تقلید و علما برخودار است.

وی با تقدیر از فعالیت های قرآنی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی، ابراز داشت: ایشان از عصاره های وجودی علامه طباطبایی هستند که در عرصه قرآنی درخشندگی خاصی دارند.

سپس آیت الله جوادی آملی در سخنانی با بیان اینکه مفسران قرآن کریم این کتاب الهی را امام جماعت خود قرار داده اند، ابراز داشتند: قرآن خود را معرفی کرده است و پیروان و مامومان باید پیروی از این کتاب کنند.

معظم له تفسیر کردن قرآن را در گروی تدبیر در این کتاب عظیم عنوان کردند و افزودند: همچنین اگر در قلب افراد بخل و کینه باشد، نمی توانند اهل تدبیر شوند و به همین دلیل از نعمت تفسیر نیز بهره مند نمی شوند.

خاطرنشان می شود دومین روز این همایش شامگاه پنجشنبه با سخنرانی حضرت آیت الله سبحانی و حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی برگزار می شود.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری حوزه

گزارش تصویری حوزه

خبرگزاری فارس

گزارش تصویری فارس

قم نیوز

قم نیوز 2

قم نیوز 3

قم نیوز 4

گزارش تصویری قم نیوز

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تسنیم 2

خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا 2

گزارش تصویری رسا

شفقنا

گزارش تصویری شفقنا

خبرگزاری ایلنا

گزارش تصویری ایلنا

گزارش تصویری ایلنا 2

خبرگزاری ایکنا

گزارش تصویری ایکنا

خبرگزاری مهر

گزارش تصویری ابنا

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری نسیم

روزنامه اعتدال

پایگاه خبری قم پرس

پایگاه خبری آفتاب

پایگاه خبری قم فردا

پایگاه خبری فراسخن

پایگاه خبری آنلاین 110

پایگاه خبری نشست اساتید

سایت افق حوزه

روزنامه رسالت

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه اطلاعات

روزنامه 19 دی

روزنامه مردم سالاری


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما