در دارالقرآن علامه طباطبایی: درس تفسیر قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود
یکشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
بازدید: ۳۹۷
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به تدارک برنامه های متعدد در این مرکز قرآنی، گفت: در شب های ماه مبارک رمضان درس تفسیر قرآن کریم توسط آیت الله استادی برگزار می شود. مرتضی نجفی قدسی شامگاه شنبه 30 خرداد در نشست علما و اساتید حوزه با حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به تدارک برنامه های متعدد در این مرکز قرآنی، گفت: در شب های ماه مبارک رمضان درس تفسیر قرآن کریم توسط آیت الله استادی برگزار می شود.

مرتضی نجفی قدسی شامگاه شنبه 30 خرداد در نشست علما و اساتید حوزه با حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به اینکه علامه طباطبایی در شب های ماه مبارک رمضان به عبادت و تهجد و مطالعه می پرداختند، اظهار داشت: این عالم ربانی در تمام شب های ماه رمضان در این بیت احیا داشتند و هیچ شبی از این ماه الهی را استراحت نمی کردند.

وی تصریح کرد: علامه طباطبایی بخش کثیری از تفسیر المیزان را در این بیت نگاشته اند.

 مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به فعالیت های این دارالقرآن، گفت: برگزاری همایش های تفسیری مفسران قرآن در این بیت شریف نقش بزرگی در گسترش تفسیر در حوزه داشته است.

 نجفی قدسی افزود: با همکاری مجمع عالی تفسیر قرآن و سازمان تبلیغات اسلامی  30 نفر از اساتید تفسیر و سطوح عالی و خارج حوزه در راستای تبلیغ دین به 30 استان عازم شدند.

 وی تصریح کرد: این اقدام با استقبال در استان ها مواجه شده است و اساتید به فعالیت در برنامه های تبلیغی و تفسیری می پردازند.

 مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدام مقدمه ای برای اجرای فرمایش حضرت آیت الله مکارم شیرازی در خصوص برطرف کردن نیاز شهرها و استان ها به وجود علمای بزرگ باشد.

 نجفی قدسی در پایان با اشاره به اینکه برنامه های متعددی در بیت شریف علامه طباطبایی برگزار خواهد شد، گفت: در شب های ماه مبارک رمضان درس تفسیر قرآن کریم توسط آیت الله استادی از ساعت 22 برگزار می شود که عموم جامعه می توانند در این مجلس حضور داشته باشند.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری ایکنا

گزارش تصویری ایسنا

گزارش تصویری حوزه

گزارش تصویری شفقنا

گزارش تصویری ابنا

----------------------------

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری فارس

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری خبرآنلاین

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری ابنا

خبرگزاری ایسنا قم

خبرگزاری رسا

خبرگزاری مهر

خبرگزاری ایلنا

خبرگزاری برنا

---------------------------

روزنامه رسالت

روزنامه همشهری

روزنامه مردم سالاری

روزنامه اعتدال

--------------------------

سایت خبری قم نیوز

سایت خبری صاحب خبر

سایت خبری عقیق

سایت خبری جهان خبر

سایت خبری علویون

سایت خبری قم پرس

سایت نشست اساتید حوزه

سایت خبری شریان

سایت خبری ملیت

سایت خبری فردانیوز

سایت خبری پونه نیوز

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما