بیت علامه طباطبایی (ره) دارالقرآن می شود.
چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۱
بازدید: ۳۲۱
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
   مرتضي نجفي قدسي مسؤول دارالقرآن علامه طباطبايي در آستانه شروع به كار اين مركز قرآني از راه اندازي و افتتاح رسمي اين دارالقرآن با حضور مراجع تقليد و علما خبر داد. نجفي قدسي در ادامه با بيان اين كه تاسيس اين دارالقرآن با توصيه و پيشنهاد حضرت آيت‌الله سبحاني صورت گرفته است،

   مرتضي نجفي قدسي مسؤول دارالقرآن علامه طباطبايي در آستانه شروع به كار اين مركز قرآني از راه اندازي و افتتاح رسمي اين دارالقرآن با حضور مراجع تقليد و علما خبر داد.
نجفي قدسي در ادامه با بيان اين كه تاسيس اين دارالقرآن با توصيه و پيشنهاد حضرت آيت‌الله سبحاني صورت گرفته است، گفت: ايشان به ما پيشنهاد كردند كه در محل بيت قديمي علامه طباطبايي دارالقرآني ايجاد كنيم.

   وي تصريح كرد: باهماهنگي‌هاي صورت گرفته با ورثه علامه طباطبايي اين مكان توسط آقاي حاج محمد انصاري مدير عامل دارالقرآن امام علي(ع) خريداري و مورد مرمت و بازسازي قرار گرفت و براي تاسيس دارالقرآن علامه طباطبايي(رض) آماده شد.
مسؤول دارالقرآن علامه طباطبايي با بيان اين كه براي مرمت و بازسازي بيت قديمي علامه 500 ميليون تومان هزينه شده است، گفت: اين دارالقرآن در زميني به مساحت 850 متر و در هشت اتاق ساخته شده است.

   نجفي قدسي هدف از راه اندازي دارالقرآن علامه طباطبايي را احياي نام و آثار اين مفسر برجسته دانست و تصريح كرد: در اين دارالقرآن تمامي فعاليت‌ها رنگ و بوي قرآني و تفسيري خواهد داشت و اميدواريم بتوانيم خدمات خوبي در راستاي نشر و بسط فرهنگ قرآني در جامعه انجام دهيم.


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما