اعزام اساتید تفسیر حوزه به استان های کشوردر ماه رمضان
دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
بازدید: ۲۸۰
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه قم از اعزام 30 استاد تفسیر حوزه علمیه قم به استان کشور با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی کشور خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین میرکتولی عصر یکشنبه 24 خرداد ماه ، در نشست مفسران و اساتید برتر حوزه با آیت الله مقتدایی ضمن خیرمقدم به حضار گفت:

دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه قم از اعزام 30 استاد تفسیر حوزه علمیه قم به استان کشور با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی کشور خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین میرکتولی عصر یکشنبه 24 خرداد ماه ، در نشست مفسران و اساتید برتر حوزه با آیت الله مقتدایی ضمن خیرمقدم به حضار گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داشته و جان های بیمار در انتظار رسیدن این مهمانی بزرگ با داروهای شفابخش قرآن کریم هستند.

وی ابراز داشت: قرآن شفای دردهای بی درمان جامعه بشری و جوامع بزرگ اسلامی است و عالمان دین به عنوان وارثان انبیاء، طبیب دوار به طبی هستند که جان های بیماران را درمان کرده؛ شفا می دهند و قرآن کریم داروی لازم برای درمان و شفاست.

دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن خاطرنشان ساخت: بحمدالله مجمع عالی تفسیر توانست در دومین حرکت تبلیغی خود گام دیگری را در راستای توسعه فرهنگ و معارف قرآن در سطح کشور بردارد که انشاءالله در ماه رمضان امسال در استان های کشور انجام خواهد شد.

این استاد حوزه تصریح کرد: نخستین حرکت تبلیغی این مجمع در سال 1389 با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه انجام و دومین برنامه نیز در سال جاری با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در استان های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرکتولی بیان داشت: برنامه های تفسیر اساتید از شبکه های استانی پخش و تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

 وی در پایان اظهار داشت: در دیداری که با آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی داشتیم، از این برنامه، ابراز خوشحالی کرده و خرسند شدند.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری خبرگزاری حوزه

گزارش تصویری خبرگزاری ایسنا

گزارش تصویری خبرگزاری ایکنا

گزارش تصویری خبرگزاری  خبرآنلاین

گزارش فیلم از خبرگزاری حوزه

----------------------------------

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری مهر

خبرگزاری برنا

---------------------------------

 روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه رسالت

روزنامه ابتکار 

روزنامه جهان اقتصاد(صفحه 9)

روزنامه رویش ملت

روزنامه تجارت

روزنامه صبح اقتصاد(صفحه 4)

----------------------------------

سایت خبرآنلاین

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما