تاکید دکترسید محمد نقیب برضرورت تبدیل بیت علامه طباطبایی به محور فعالیت‌های قرآنی
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶
بازدید: ۳۱۲
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
معاون آموزشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: بیت علامه طباطبایی باید به محوری برای فعالیت‌های قرآنی و پاسخ به شبهات در این خصوص تبدیل شود. حجت‌الاسلام والمسلمین دکترسید محمد نقیب در همایش بزرگداشت علامه طباطبایی که به مناسبت فرارسیدن هفته قرآن دانشگاه‌ها در محل

معاون آموزشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: بیت علامه طباطبایی باید به محوری برای فعالیت‌های قرآنی و پاسخ به شبهات در این خصوص تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکترسید محمد نقیب در همایش بزرگداشت علامه طباطبایی که به مناسبت فرارسیدن هفته قرآن دانشگاه‌ها در محل دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم اظهار کرد: این دانشگاه حدود 6 هزار دانشجو دارد و در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم تنها رشته‌های مرتبط با قرآن تدریس می‌شود.

وی ادامه داد: دین اسلام یک دین اجتماعی است و بسیاری از عبادت‌ها مانند نماز جماعت و یا حج در این دین به صورت اجتماعی برگزار می شود، امر به معروف و نهی از منکر با فرد اتفاق نمی‌افتد، بلکه این فریضه در جمع اتفاق می‌افتد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم افزود: برای اینکه فضای کشور قرآنی شود، باید جمع قرآنی را ایجاد کنیم، زمانی که یک اجتماع قرآنی ایجاد شد، هم افزایی ایجاد می‌شود و در آن صورت اجتماع قرآنی خواهد شد.

دکتر نقیب با اشاره به وجود مراکز متعدد قرآنی در کشور اظهار کرد: دانشگاه‌ها، موسسات و حوزه‌های مختلفی در کشور و استان قم در زمینه قرآن وجود دارد، اما بین این نهادها هم افزایی نیست، در حالی که باید مراکز علمی قرآنی در کنار هم قرار بگیرند و چنین اقدامی موجب قرآنی شدن جامعه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به صورت روزانه شبهات متعددی در فضای مجازی در خصوص اسلام و قرآن منتشر می‌شود و بیت علامه طباطبایی باید به محوری برای فعالیت‌های قرآنی و پاسخ به شبهات در این خصوص تبدیل شود.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری حوزه

-----------------------------

خبرگزاری برنا

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری شفقنا

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری رسا

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرآنلاین

خبرگزاری بسیج

-----------------------------------------

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی(Pdf)

-----------------------------------------

سایت قم نیوز

سایت صاحب خبر

سایت تی نیوز

سایت خبروان

سایت عقیق

سایت شیعه شفقنا

سایت خبرفارسی

سایت عناوین

سایت تدبیرشرق

سایت جماران

سایت خبربان

سایت هشتگ

سایت ایحا

سایت روجا

سایت اخبارومطالب وب

سایت دی نتز

سایت فارسی تک

سایت مانیتورشفقنا

 

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما