پیام آیت‌الله العظمی نوری همدانی به تجمع اعتراضی جامعه قرآنی در محکومیت جنایات آل سعود
شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
بازدید: ۲۸۳
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
تجمع اعتراضی جامعه قرآنی کشورمان عصر شنبه پنجم اردیبهشت ماه در میدان فلسطین تهران برگزار شد. در بخشی از این تجمع پیام آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید توسط مرتضی نجفی‌قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی قرائت شد. متن این پیام به این شرح است؛ «وَسَیَعْلَمُ

تجمع اعتراضی جامعه قرآنی کشورمان عصر شنبه پنجم اردیبهشت ماه در میدان فلسطین تهران برگزار شد. در بخشی از این تجمع پیام آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید توسط مرتضی نجفی‌قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی قرائت شد.

متن این پیام به این شرح است؛

«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»
اکنون در حدود یک ماه است که عربستان سعودی با بمب‌های آتشی و تجهیزات جنگی به کشتن زنان و کودکان و تخریب خانه‌ها و مراکز اجتماعی و زیرساخت‌های کشور اسلامی یمن با کمال بی‌رحمی و شقاوت پرداخته است و همه می‌دانند که او آلت دست استکبار و صهیونیست‌ها یعنی دشمنان کینه‌توز اسلام شده است.
زیرا می‌دانیم روزی که ملت‌های اسلامی در کشورهای اسلامی به فکر استقلال و نجات خود از زیر سلطه استکبار و ایادی آنها و صهیونیست‌ها افتادند قدرت‌های استکباری که در رأس آنها آمریکا است چون منافع و سلطه‌گری خویش را در خطر دیده‌اند به این فکر افتاده‌اند که در کشورهای اسلامی جمعیت‌هایی را به عنوان سلفی‌گری، داعش و بوکوحرام با پول‌های گزافی که از راه نفت و گاز و خون دل ملت که به دست می‌آورند ایجاد کنند و در کشورهایی مانند سوریه، لبنان، عراق و بحرین با شقاوت تمام به تخریب، کشتار زنان و کودکان بپردازند تا اینکه کار به جایی رسید که حکومتی که خود را خادم الحرمین و الشریفین معرفی می‌کند و هر سال با چاپ میلیون‌ها قرآن و ارسال آن به کشورهای دنیا خود را شاخص اسلام معرفی می‌کند امروز به کشور اسلامی یمن که جرمی به جز استقلال‌خواهی و نجات خود از سلطه‌گری، هدف دیگری ندارد حمله کرده و جنایات شرم‌آوری را مرتکب گردید.
قدرت‌های استکباری به تحسین و تشویق او اقدام کردند، اگر اینها دلشان برای کشورهای اسلامی می‌سوخت چرا در مورد حمله به سوریه، لبنان و عراق ساکت نشستند و در موضع بحرین حرفی نزده و درباره حمله اسرائیل اشغالگر به فلسطین سخن نگفتند.
مردم مسلمان این حملات را محکوم می‌کنند و به این موضوع پافشاری می‌نمایند که هر ملتی حق تعیین سرنوشت خود را دارد و مستضعفان بالاخره پیروز خواهند شد. «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»
این تجمع قرآنی به این وسیله فریاد اعتراض خود را به گوش مسلمانان جهان می‌رساند و به متجاوزان به کشورهای اسلامی عزیز نیز اعلام می‌کند که مجازات و عواقب این ظلم‌ها بالاخره دامن‌گیر آنها خواهد شد. «وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»

«حسین نوری همدانی»

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری ایسنا 2

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری فارس قم

خبرگزاری فارس

خبرگزاری صدا و سیما (واحدمرکزی خبر)

خبرگزاری مهر

خبرگزاری رسا

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری برنا

خبرگزاری آنا

خبرگزاری شفقنا

خبرگزاری نسیم

خبرگزاری تسنیم

 

سایت سازمان اوقاف و امور خیریه

سایت خبری تابناک

سایت خبری واضح

سایت خبری تعادل

سایت حبری آفتاب

سایت خبری رجا نیوز

سایت خبری الف

باشگاه خبرنگاران صدا و سیما

سازمان فرهنگی هنری شهرداری

موسسه فرهنگی قرآنی ثامن الائمه

سایت خبری انصار حزب الله

سایت خبری دانشکده اصول دین

سایت ظهور

سایت خبری شهید نیوز

سایت خبری شورای توسعه فرهنگ قرآنی

سایت خبری راز

سایت خبری عصر اهواز

سایت خبری نیوزآپ

سایت خبری صاحب خبر

سایت خبری مشرق

 

روزنامه اعتدال

روزنامه جمهوری اسلامی 1

روزنامه جمهوری اسلامی 2

روزنامه کیهان


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما