سازماندهی ۵۰ هزار مبلغ در سراسر کشور
دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
بازدید: ۲۸۳
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: انتخاب سوره حجرات به عنوان سوره تفسیری می تواند برای ماه مبارک رمضان، بسیار مناسب باشد؛ چراکه امروز اخلاقیات، از نیازهای مهم جامعه می باشد. حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد عصر یکشنبه 24 خرداد ماه ، در نشست مفسران و اساتید برتر

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: انتخاب سوره حجرات به عنوان سوره تفسیری می تواند برای ماه مبارک رمضان، بسیار مناسب باشد؛ چراکه امروز اخلاقیات، از نیازهای مهم جامعه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد عصر یکشنبه 24 خرداد ماه ، در نشست مفسران و اساتید برتر حوزه با آیت الله مقتدایی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) قم اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی قریب به 50 هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور سازماندهی خواهد کرد.

وی ادامه داد: این سازمان در مناسب های مذهبی گوناگون این اعزام را انجام داده و در ماه مبارک رمضان و ماه محرم با قوت انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ابراز داشت: امسال به طور ویژه به شبکه تبلیغ اعلام کردیم که محور مباحث مبلغین در ماه مبارک رمضان قرآن باشد و از این کتاب مقدس به نحو شایسته استفاده شود.

این کارشناس فرهنگی خاطرنشان ساخت: در استان ها و شهرستان ها حلقه های تفسیری از سوی فضلا تشکیل دادیم که در طول سال برنامه های گوناگون داشته و نیاز کشور است که این برنامه ها گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد تصریح کرد: بر اساس آماری که به سازمان تبلیغات اسلامی اعلام شد، 420 کرسی تدریس تفسیر قرآن در حوزه علمیه قم وجود دارد که بسیار خوب است.

 وی بیان داشت: امسال با همکاری مجمع عالی تفسیر قرآن کریم، 30 نفر از اساتید تفسیر حوزه علمیه قم به 30 مرکز استانی اعزام خواهند شد تا برنامه داشته باشند.

 معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز اخلاقیات، از نیازهای مهم جامعه بوده و مباحثی بیان شود که مورد نیاز آنان باشد.

 این کارشناس فرهنگی اظهار داشت: انتخاب سوره حجرات به عنوان سوره تفسیری می تواند بسیار مناسب باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد در پایان یادآور شد: با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هماهنگ شد تا این جلسات در صدا و سیمای استانی تحت پوشش قرار داده شود.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری خبرگزاری حوزه

گزارش تصویری خبرگزاری ایسنا

گزارش تصویری خبرگزاری ایکنا

گزارش تصویری خبرگزاری  خبرآنلاین

گزارش فیلم از خبرگزاری حوزه

--------------------------------------

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری فارس

خبرگزاری برنا

خبرگزاری مهر

-------------------------------------

روزنامه رسالت

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه ابتکار

روزنامه جهان اقتصاد(صفحه 9)

روزنامه رویش ملت

روزنامه تجارت

روزنامه صبح اقتصاد(صفحه 4)

------------------------------------

سایت خبر آنلاین

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما