زمان بندی حضور خواهران در نهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴
بازدید: ۳۸۱
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
اطلاعیه شماره 3 زمان بندی حضور خواهران جهت شرکت در نهمین دوره مسابقات قرآنی دارالقرآن امام علی(ع) نهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) با پیام مراجع معظم تقلید در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن برگزار می‌شود. مرتضی نجفی قدسی مسئول دارالقرآن امام علی(ع) با

اطلاعیه شماره 3

زمان بندی حضور خواهران جهت شرکت در نهمین دوره مسابقات قرآنی دارالقرآن امام علی(ع)

نهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) با پیام مراجع معظم تقلید در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن برگزار می‌شود.

مرتضی نجفی قدسی مسئول دارالقرآن امام علی(ع) با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات قرآنی با حضور بیش از 1800 نفر در بخش خواهران و در شش رشته حفظ کل، حفظ بیست جزء، حفظ ده جزء ، حفظ 5 جزء، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال، در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در بهارستانچهارراه سرچشمه – یادمان شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

وی همچنین در مورد زمانبندی شرکت در مسابقات گفت: بدلیل استقبال گسترده شرکت کنندگان در این دوره ، زمانبندی اجرای مسابقات از تاریخ 12 تا 15 آبان ماه به روزهای دوشنبه 2 آذر الی جمعه 6 آذر ماه 94 ویژه خواهران تغییر یافته است.

وی افزود: داوطلبان بایستی برای شرکت در این مسابقات، با توجه به جدول زمانبندی ذیل مراجعه نمایند. ضمنا برای اجرای مطلوب مسابقات فقط از ساعت هفت و نیم الی هشت و نیم صبح هر روز نوبت دهی برای انجام زمان دقیق مسابقات صورت می پذیرد که داوطلبان بایستی بصورت حضوری نوبت خود را در مسابقه ثبت نمایند .

بدیهی است که عدم حضور در زمان نوبت دهی ، به منزله انصراف تلقی شده و به علت حجم گسترده حضور داوطلبان امکان تمدید و یا برگزاری آزمون در غیر از زمانهای اعلام شده وجود ندارد .

نجفی قدسی تصریح کرد: مسابقات در سه نوبت صبح (8:30 الی 12 ) و عصر( 14:30 الی 17:30 ) و شب ( 18 الی 21 ) برگزار می گرددکه نوبت حضور افراد در صبح هر روز تعیین میگردد، شرکت کنندگان بایستی یکساعت قبل از نوبت خود حتما در محل مسابقه حضور داشته باشند .

وی تاکید کرد: زمانبندی حضور بر اساس استانها مشخص گردیده، لذا مستدعیست فقط در زمانهای مذکور مراجعه صورت پذیرد .

مسئول دارالقرآن امام علی(ع) در پایان گفت: در مدت حضور داوطلبان در ایام مسابقات ، پذیرایی کامل (ناهار و شام) بعمل خواهد آمد و لیکن در خصوص هزینه ایاب و ذهاب داوطلبان شهرستانها و یا اسکان آنها، این دارالقرآن تعهدی نخواهد داشت.

 

 

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری ابنا

--------------------------

  روزنامه اعتدال

-------------------------

سایت خبری دولت بهار

سایت خبری صاحب خبر

سایت خبری قطره

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما