رئیس انجمن قرآن پژوهی حوزه خبر داد : تدوین و انتشار 700 کتاب و مقاله در انجمن قرآن‌پژوهی حوزه علمیه قم
پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
بازدید: ۲۶۱
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
رئیس انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه قم گفت:در 10 سال اخیر، حدود 200 کتاب و 500 مقاله توسط اعضای انجمن قرآن پژوهی تدوین  و منتشرشده است. به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام  والمسلمین سید رضا مودب امشب در ششمین مجمع عمومی انجمن قرآن‌پژوهی حوزه علمیه قم که در دارالقرآن علامه

 تدوین وانتشار700کتاب ومقاله در انجمن قرآن پژوهی حوزه

رئیس انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه قم گفت:در 10 سال اخیر، حدود 200 کتاب و 500 مقاله توسط اعضای انجمن قرآن پژوهی تدوین  و منتشرشده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام  والمسلمین سید رضا مودب امشب در ششمین مجمع عمومی انجمن قرآن‌پژوهی حوزه علمیه قم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد گفت: استفاده از تفسیر بزرگ المیزان که به تحقیق از برجسته ترین تفاسیر شیعی است، از جمله وظایف فعالان قرآنی کشور است.

رئیس انجمن قرآن پژوهی حوزه  علمیه قم با تاکید بر تلاش بیشتر برای ترویج مکتب اهل بیت(ع) و مفاهیم قرآنی برگرفته از تعالیم ائمه اطهار(ع) در سراسر کشوربیان داشت: ضرورت سفرهای علمی اساتید حوزوی و قرآن‌پژوهان شیعه به نقاط مختلف جهان کاملا احساس می‌شود و نیازمند طلاب و مبلغان زبان‌دان در این حوزه هستیم.

حجت‌الاسلام  والمسلمین مودب بیان کرد: نیاز به کوشش‌های بیشتر در حوزه قرآن و تفسیر احساس می‌شود؛ در سطح بین‌المللی نیز نیازهای فراوانی داریم که باید در این حوزه‌ها وارد عمل شویم.

وی افزود: این انجمن تا کنون فعالیت های گسترده ای را درحوزه علوم قرآنی انجام داده است که  از بهمن 90 تاکنون انجمن قرآن‌پژوهی حوزه توانسته است 27 نشست علمی در موضوعات قرآنی برگزار کند.

رییس انجمن قرآن پژوهی حوزه بیان کرد: از دیگر فعالیت های این انجمن می توان به برگزاری 13 کارگاه علمی و همچنین برگزاری دو نشست علمی نقد کتاب قرآنی در دو سال گذشته اشاره کرد.

حجت‌الاسلام  والمسلمین مودب شرکت فعال در در همایش بین‌المللی قرآن و مستشرقان را از جمله تلاش‎ها و برنامه های این انجمن ذکرکرد و گفت: در 10 سال اخیر، حدود 200 کتاب و 500 مقاله توسط اعضای انجمن قرآن پژوهی تدوین شده است.

رئیس انجمن قرآن‌پژوهی حوزه علمیه بیان داشت: در سال جاری و در حوزه قرآن حدود 115 عنوان کتاب برای داوری در همایش کتاب سال حوزه مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت سه اثر برگزیده شدند.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری ایکنا

شفقنا

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری فارس

خبرگزاری رسا

روزنامه رسالت

روزنامه جوان

روزنامه صبح اقتصاد صفحه 4

روزنامه انگلیسی ایران نیوز صفحه 4

روزنامه جمهوری اسلامی

نشریه افق حوزه


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما