رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه خبرداد: فعالیت ۶۰۰محقق و پژوهشگردر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه
پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵
بازدید: ۳۲۷
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه بر لزوم توسعه شرایط و زمینه های تبلیغی با توجه به دگرگونی شرایط کشورها و شهرها و نسل ها تاکید کرد. حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی پنجشنبه شب (20 آبان ماه) در دومین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه، گفت: خوشبختانه امروز دارالقرآن علامه

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه بر لزوم توسعه شرایط و زمینه های تبلیغی با توجه به دگرگونی شرایط کشورها و شهرها و نسل ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی پنجشنبه شب (20 آبان ماه) در دومین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه، گفت: خوشبختانه امروز دارالقرآن علامه طباطبایی به عنوان یک مرکز علمی و تخصصی قرآنی در بیت علامه، فعالیت های ثمربخشی را اجرا می کند.

وی افزود: مبلغان فعال در زمینه تبلیغی علیه تهاجم فرهنگی قد علم کرده اند و پیش اینکه دشمن اشکالی را مطرح کند سعی می کنند که در زمینه پاسخگویی به این سوالات اقدام کنند و این مهم، رسم دیرین بزرگان ما است.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه اظهارکرد: مراکز دانش بنیان علمی در کشور فعالیت های گسترده ای در این زمینه فعال هستند، ولی طلاب امروز باید حالت هجومی نسبت به دشمن داشته باشند و در مقابل هجمه های دشمن بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: انجمن ارتباطات و تبلیغ با 40 نفر کار خود را در حوزه آغاز کرد، ولی امروز بیش از 600 عضو دارد که در زمینه های مختلفی مشغول به فعالیت است.

وی افزود: در هر عصر و برای هر نسلی باید فعالیت خاص و ویژه ای انجام داد؛ ارتباطات برای انسان های اولیه با همان وسایل ابتدایی انجام می شد و هر چه شناخت انسان بیشتر شد وسایل تبلیغی انسان نیز بیشتر گردید.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه اظهارکرد: تبلیغ در حوزه های علمیه در عرصه تبلیغ سنتی در قالب های منبر و چهره به چهره رایج بوده است، ولی امروز با توجه به پیچیده تر شدن شرایط، قطعا شرایط و لوازم تبلیغ نیز متفاوت خواهد بود که حوزه ها به این سمت حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: کسانی که دغدغه ارتباطات و تبلیغ فرهنگ ناب و پویای تشیع را دارند، باید با حضور گسترده و هماهنگ خود زمینه رشد و تعالی فرهنگ دینی را در سطح جهان فراهم کنند.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری حوزه

گزارش تصویری مهر

گزارش تصویری شفقنا

-----------------------

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری رسا

خبرگزاری شفقنا

خبرگزاری برنا

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری تسنیم

----------------------

روزنامه اعتدال

روزنامه اعتدال(Pdf)

روزنامه 19دی(Pdf)

هفته نامه افق حوزه

هفته نامه افق حوزه(Pdf)

روزنامه تجارت

روزنامه انگلیسی ایران نیوز(ص4)(Pdf)

روزنامه مردم سالاری

روزنامه مردم سالاری(Pdf)

روزنامه شاخه سبز(صفحه آخر)(Pdf)

---------------------

سایت تیترخبر

سایت قم نیوز

سایت انجمن حوزه

سایت خبروان

سایت فارس نیوز

سایت سرزه

سایت جوونی

سایت موریکس

 سایت دبلیوخبر

 سایت نیوز

 سایت آکاایران

سایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه

سایت قم پرس

سایت خبری هنا

سایت کوکونیوز

سایت صاحب خبر

سایت خبرچه

سایت اول خبر

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما