دختر علامه طباطبایی در دیدار با زنان طلاب پاکستانی: علامه طباطبایی روی اصول و برنامه زندگی می‌کرد
جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
بازدید: ۳۲۷
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
دختر علامه طباطبایی گفت: علامه طباطبایی بسیار فرد فروتنی بود و هیچگاه فرزندان وی را عصبانی ندیدند و از سوی دیگر برنامه بسیار منظمی داشت و روی اصول و برنامه زندگی می‌کرد. نجمه طباطبایی پیش از ظهر پنج شنبه پانزدهم مرداد ماه، در دیدار با جمعی از بانوان طلبه پاکستانی در بیت علامه

دختر علامه طباطبایی گفت: علامه طباطبایی بسیار فرد فروتنی بود و هیچگاه فرزندان وی را عصبانی ندیدند و از سوی دیگر برنامه بسیار منظمی داشت و روی اصول و برنامه زندگی می‌کرد.

نجمه طباطبایی پیش از ظهر پنج شنبه پانزدهم مرداد ماه، در دیدار با جمعی از بانوان طلبه پاکستانی در بیت علامه ، با اشاره به اینکه زندگی علامه طباطبایی بسیار عجیب بوده است، اظهار کرد: من تا به حال ندیده‌ام کسی ویژگی‌های پدرم را داشته باشد، همیشه سعی می‌کرد، فعالیت‌هایش پنهانی باشد.

وی افزود: علامه طباطبایی همیشه کاغذ و قلم در دست داشت و هیچگاه بیکار نمی‌نشست و همیشه بر این باور بود که هیچ فعالیتی را برای جامعه انجام نداده‌ است.

دختر علامه طباطبایی با اشاره به اینکه علامه طباطبایی شاگردان بسیاری داشت، گفت: وی همیشه شاگردانش را دوست داشت و هر گاه که ما می‌گفتیم شاگردانت به دیدارت آمده‌اند، می‌گفت مگر من چه کسی هستم که شاگرد داشته باشم.

طباطبایی تصریح کرد: علامه طباطبایی بسیار فرد فروتنی بود و هیچگاه فرزندانش وی را عصبانی ندیدند و از سوی دیگر برنامه بسیار منظمی داشت و روی اصول و برنامه زندگی می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه علامه طباطبایی با همسرش بسیار مهربان بود، گفت: سخنان علامه طباطبایی با همسرش همیشه یکی بود و در یک مسیر حرکت می‌کرد تا فرزندانش بدانند در زندگی زناشویی من وجود ندارد و باید زن و شوهر فرمانبردار یکدیگر باشند.

دختر علامه طباطبایی خاطر نشان کرد: علامه طباطبایی انسان خیری بود و تلاش می‌کرد تا به طلاب کمک کند و از سوی دیگر هیچگاه به کسی دستور نمی‌داد.

طباطبایی با اشاره به اینکه علامه طباطبایی برای افراد مسن احترام ویژه‌ای قائل می‌شد، گفت: همیشه توصیه می‌کرد، احترام بزرگتر از خودمان را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: علامه طباطبایی همیشه یک ساعت از شب را به حضور در کنار خانواده اختصاص می‌داد و  اعضای خانواده را به خواندن قرآن کریم تشویق می‌کرد.

دختر علامه طباطبایی با اشاره به اینکه علامه طباطبایی همیشه برای صحبت با اعضای خانواده زمان صرف می‌کرد، گفت: بیشترین زمان را به دخترانش اختصاص می‌داد و اگر کسی با وی کار داشت، برایش زمانی را تعیین می‌کرد.

طباطبایی تاکید کرد: علامه طباطبایی همیشه توصیه می‌کرد که مردم باید خدا را ناظر بر اعمالش بدانند و در مسیر رضایت پروردگار گام بردارند.

وی یادآور شد: روحانیون قدیمی از جمله علامه طباطبایی مشغله کاری بیشتری نسبت به طلاب امروزی داشتند، هیچگاه به عنوان تفریح با خانواده بیرون نمی‌رفتند.

 

بازتاب خبر در رسانه ها:

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ابنا

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری شفقنا

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری تسنیم

---------------------------------

روزنامه اعتدال

روزنامه اعتدال (برش روزنامه ای)

روزنامه جمهوری اسلامی

---------------------------------

سایت خبری واضح

سایت خبری دانشگاه علامه طباطبایی ( عطنا )

سایت خبری دولت بهار

سایت خبری هدانا

سایت خبری شیعه نیوز

سایت خبری تیترجو

سایت خبری نیویدار

سایت خبری مهر خانه

سایت خبری تبیین

 

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما