دبیر مجمع عالی تفسیر عنوان کرد: راه طولانی حوزه تا رسیدن به قله تفسیر
جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵
بازدید: ۳۵۷
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی قمی گفت: در حوزه علمیه حرکت خوبی برای تفسیر شروع شده ولی تا رسیدن به قله، راه‌های طولانی باید طی شود. حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی قمی، دبیر جدید مجمع عالی تفسیر پنج‎شنبه شب، ششم خرداد، در جمع استادان قرآنی اعزامی به استان‌ها در ماه

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی قمی گفت: در حوزه علمیه حرکت خوبی برای تفسیر شروع شده ولی تا رسیدن به قله، راه‌های طولانی باید طی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی قمی، دبیر جدید مجمع عالی تفسیر پنج‎شنبه شب، ششم خرداد، در جمع استادان قرآنی اعزامی به استان‌ها در ماه مبارک رمضان در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) افزود:امروز به برکت نظام اسلامی فضایی برای تولید معارف قرآنی متناسب با نیازهای روز ایجاد شده و باید از اهل‌بیت(ع) به عنوان مبین در کنار قرآن بهره ببریم و پیام دین را منتقل کنیم زیرا بناست حوزه این حجت را برای مردم دنیا تمام کند.
وی افزود: امیدواریم با همکاری اعضا در فرصت چهارساله کار زیادی صورت دهیم زیرا این مجمع وقتی شکل گرفت بارقه امیدی در گسترش تفسیر صورت گرفت اما این مسائل کافی نیست و باید بالنده‌تر این برنامه‌ها پیش برود.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری حوزه

--------------------------

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری فارس

خبرگزاری شفقنا

------------------

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی(Pdf)

روزنامه مردم سالاری

روزنامه مردم سالاری (Pdf)

روزنامه اعتدال

روزنامه اعتدال(pdf)

------------------

سایت تابش کوثر

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما