حضرت آیت الله سبحانی: آیت‌الله مدنی تبریزی آثار ارزشمندی به یادگار گذاشت
سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
بازدید: ۲۷۰
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
حضرت آیت الله العظمی سبحانی با تسلیت درگذشت آیت الله مدنی تبریزی، تصریح کرد: آن عالم بزرگوار سالیان طولانی در حوزه علمیه قم مشغول تدریس و تألیف بوده و آثار ارزشمندی در حوزه فقه از خود به یادگار گذاشتند.  این مرجع تقلید با صدور پیامی، با تسلیت در گذشت آیت الله آقای حاج سید یوسف

حضرت آیت الله العظمی سبحانی با تسلیت درگذشت آیت الله مدنی تبریزی، تصریح کرد: آن عالم بزرگوار سالیان طولانی در حوزه علمیه قم مشغول تدریس و تألیف بوده و آثار ارزشمندی در حوزه فقه از خود به یادگار گذاشتند. 

این مرجع تقلید با صدور پیامی، با تسلیت در گذشت آیت الله آقای حاج سید یوسف مدنی تبریزی(ره)،  خاطرنشان کرد: آن عالم بزرگوار سالیان درازی در حوزه علمیه قم مشغول تدریس و تألیف بوده و آثار ارزشمندی در حوزه فقه از خود به یادگار نهاده است که در حقیقت حیات جدیدی برای آن فقید سعید به شمار می‌رود.


متن کامل پیام تسلیت حضرت آیت الله سبحانی بدین شرح است :


بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا لله و إنّا إلیه راجعون
درگذشت عالم ربانی فقیه اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، آیت الله آقای حاج سید یوسف مدنی تبریزی(قدس‌سره) را با کمال تأسف و تأثر دریافت نمودم.
آن عالم بزرگوار سالیان درازی در حوزه علمیه قم مشغول تدریس و تألیف بوده و آثار ارزشمندی در حوزه فقه از خود به یادگار نهاده است که در حقیقت حیات جدیدی برای آن فقید سعید بشمار می‌رود.
اینجانب این ضایعه را به محضر ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مراجع عظام و علمای اعلام و تلامیذ آن فقید سعید، بالأخص به بیت معظم‌له تسلیت گفته و خداوند متعال برای همگان صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید.
عاش سعیدا و مات سعیدا
حوزه علمیه قم
جعفر سبحانی


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما