تجلیل از چهار فعال قرآنی کشور در اختتامیه مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)
شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
بازدید: ۳۷۰
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در روز جمعه دهم بهمن‎ماه از چهار فعال قرآنی کشورمان تجلیل بعمل آمد . در این مراسم که با حضور حضرت آبت الله سید هاشم رسولی محلاتی عضو ارشد دفتر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ، مهدی قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن

در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در روز جمعه دهم بهمن‎ماه از چهار فعال قرآنی کشورمان تجلیل بعمل آمد .

در این مراسم که با حضور حضرت آبت الله سید هاشم رسولی محلاتی عضو ارشد دفتر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ، مهدی قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و حجت الاسلام زائری رئیس مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شد ، از حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی فومنی‌‌حائری، فعال قرآنی و مؤسس مؤسسه مهد قرآن کریم که طی دهه 70 از پیشگامان آموزش حفظ قرآن کریم در کشور بوده است و شعب متعددی از مهد قرآن را در سراسر کشور ایجاد کرد و بسیاری از حافظان و قاریان قرآن در پرتو مهد قرآن به مدارج بالایی رسیدند ، تجلیل شد.

همچنین از حجت‌الاسلام رضا صابری‌خورزوقی، مدیرمسئول روزنامه قرآنی اعتدال، به سبب تلاش گسترده در انعکاس اخبار و رویدادهای قرآنی کشور در مراسم اختتامیه مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) به عنوان فعال قرآنی از وی تجلیل شد.

از دکتر محمدرضا ستوده‌نیا، پژوهشگر، داور بین‌المللی مسابقات قرآن و استاد دانشگاه و مولف کتابهای ارزشمند تحقیقی در فنون قرائت و تلاوت قرآن کریم ، بالاخص کتابهای "مهارتهای تلاوت به زبان انگلیسی" ، "هنر تلاوت قرآن کریم" و "بررسی تطبیقی میان علم تجوید و آوا شناسی " و دیگر آثار علمی در زمینه تجوید و تلاوت قرآن نیزتجلیل به عمل آمد .

در این مراسم ازاستاد غلامرضا شاه‌میوه، مدرس قرائت قرآن و داور بین‌المللی و نویسنده کتابهای "هنرتلاوت " ، "معماری تلاوت" و "مهارتهای لحنی در تلاوت" به سبب تلاش گسترده در تربیت شاگردان و اهتمام ویژه به برپایی کارگاه های آموزشی صوت و لحن برای قراء ممتاز کشور ، تجلیل به عمل آمد . 

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری ایکنا

گزارش تصویری ایکنا

خبرگزاری فارس 1

پایگاه خبری قم پرس

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری ایسنا
خبرگزاری ایسنا قم

خبرگزاری رسا
راسخون

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری مهر

روزنامه رسالت

سایت صاحب خبر

روزنامه اعتدال

روزنامه اعتدال 2

روزنامه مردم سالاری

روزنامه تجارت

سایت گروه تواشیح ولی عصر قم

روزنامه اعتماد

روزنامه جوان

روزنامه جوان

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما