اولین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می شود
سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴
بازدید: ۲۴۷
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
اولین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه روز چهارشنبه 23 دی ماه از ساعت 18 الی 20 در دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) در قم برگزار می شود. مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) با اعلام این خبر افزود: در این همایش که با حضور اساتید حوزه و اعضای اصلی انجمن ارتباطات و

اولین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه روز چهارشنبه 23 دی ماه از ساعت 18 الی 20 در دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) در قم برگزار می شود.

مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) با اعلام این خبر افزود: در این همایش که با حضور اساتید حوزه و اعضای اصلی انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه برگزار خواهد شد، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، آیت الله حسینی بوشهری مدیرحوزه های علمیه و مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(دامت برکاته) به ایراد سخن می پردازند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه گزارش اجمالی از فعالیتهای این انجمن را ارائه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در این همایش از شش نفر تلاشگر در عرصه تبلیغ علوم دینی و اسلامی که در سطح کشور و عرصه بین المللی توفیقاتی داشته اند، تقدیر خواهد شد، که عبارتند از:

1-     حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد، به سبب موفقیت در منبر تبلیغ و بیان مواعظ اخلاقی که به صورت سنتی برگزار می شود.

2-     حجت الاسلام والمسلمین راستگو، به سبب موفقیت در تبلیغ رسانه ای و طرح جذاب مباحث تربیتی کودکان و نوجوانان.

3-     حجت الاسلام و المسلمین قدوسی، به سبب موفقیت در شیوه های تبلیغ نوین برای نوجوانان، جوانان و طلاب با استفاده از روش پرده خوانی.

4-     حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدحسن زمانی، معاون بین المللی حوزه های علمیه، به سبب موفقیت در عرصه تبلیغ در سطح بین المللی.

5-     حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید سعیدرضا عاملی، متخصص علوم ارتباطات و رسانه و عضوشورای عالی فضای مجازی کشور، به سبب موفقیت در عرصه های تبلیغی در فضای مجازی و اینترنتی.

6-     حجت الاسلام و المسلمین دکتر ناصر رفیعی، به سبب بیان دلنشین و اثرگذار در منابر تبلیغی و عمومی.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی همچنین گفت: در بخش پایانی این همایش، الواح تقدیر و جوایز نامبردگان توسط مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی و مدیریت محترم حوزه های علمیه به آنان تقدیم خواهد شد.

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری برنا

خبرگزاری فارس

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری جمهوری اسلامی

-----------------------------------

روزنامه رسالت

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه اطلاعات

روزنامه اعتدال

روزنامه مردم سالاری

روزنامه 19دی- (صفحه 11- pdf)

روزنامه تجارت

-----------------------------------

سایت صداوسیمای مرکز قم

سایت نیویدار

سایت پارست

سایت قطره

سایت تی نیوز

سایت بونیز

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما