افتتاح ضیافت‌خانه حرم امام حسین (ع) در مشهد
چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴
بازدید: ۵۱۲
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) ضیافت‌خانه حرم امام حسین (ع) در مشهد‌الرضا (ع) افتتاح شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عصر سه شنبه 29 دی ماه، در مراسم افتتاح این زائرسرا  که ویژه خادمان حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و وقف آستان مقدس حسینی شده است،

همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) ضیافت‌خانه حرم امام حسین (ع) در مشهد‌الرضا (ع) افتتاح شد.


 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عصر سه شنبه 29 دی ماه، در مراسم افتتاح این زائرسرا  که ویژه خادمان حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و وقف آستان مقدس حسینی شده است، سید جعفر موسوی تولیت حرم امام حسین(ع)، آیت الله رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، خادمان و خدمتگزاران حرم حسینی و جمعی از مسئولان و خادمان آستان قدس رضوی نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام عبد الامیر منصوری مسئول امور شرعی حرم امام حسین (ع) درمراسم افتتاح «مضیف الامام الحسین (ع)» به نمایندگی از تولیت حرم حسینی از اقدام یکی از خیرین ایرانی نسبت به ایجاد هتل و زائر سرایی برای خادمان حرم امام حسین(ع) در مشهد الرضا(ع) تقدیر و اظهار امیدواری کرد که این عمل نیک ایشان، باقیات‌و الصالحات بوده و زمینه خدمتگزاری بیشتر به خادمان حرم امام حسین (ع) که به مشهد مقدس مشرف می‌شوند را فراهم کند.

درادامه آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز طی سخنانی با تبریک میلاد خجسته امام حسن عسکری (ع)، افتتاح ضیافت‌خانه‌ای در مشهد مقدس ویژه خادمان حرم امام حسین(ع) را بسیار مبارک خواند و از خیٌر محترمی که نسبت به این کار شایسته، همت نموده است، تجلیل کرد.

آیت الله صدیقی احداث این مهمانسرا به اسم امام حسین (ع) و برای خدمتگزاری به زائران رضوی که از کربلا  مشرف می‌شوند را از مصادیق شعائر الهی دانست و گفت : تعظیم شعائر الهی یکی از مصادیق بارز و روشنش خدمتگزاری به حرم‌های مقدس ائمه هدی (ع) است و بدیهی است هر اقدامی نسبت به خدمتگزاری به زائران آنها چه در کربلا باشد و یا در مشهد و یا در دیگر اماکن مقدسه مشمول آیه شریفه « و من یعظم شعائرالله  فانها من تقوی القلوب» خواهد بود .

لازم به ذکر است «مضیف الامام حسین(ع)» در خیابان امام رضا(ع) مشهد واقع شده که توسط آقای حاج علی اکبر انصاری، خیری از عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) جهت بهره‌مندی خادمان حضرتش تقدیم آستان مقدس امام حسین (ع) و وقف زائران حرم رضوی (ع)در مشهد مقدس شده است.

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری فارس

خبرگزاری رسا

خبرگزاری ایرنا

-----------------------

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی (Pdf)

روزنامه رسالت

روزنامه رسالت(pdf)

روزنامه اطلاعات

روزنامه خراسان

روزنامه اعتدال

روزنامه اعتدال(pdf)

-----------------------

سایت خبری خیرین

سایت خبری هتل داران ایران

سایت خبری واضح

سایت مانیتور

سایت خبرنگار

سایت خبری مرز نیوز

سایت تی نیوز

سایت خبری تحلیلی مشهدپیام

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما