اعلام اسامی بانوان برگزیده دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)
جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵
بازدید: ۶۶۹
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
طی برپایی آیین اختتامیه دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از نفرات برتر رشته‌های حفظ کل و حفظ در اجزاء ۲۰، ۱۰، ۵ و ۲ قرآن، همچنین قرائت و ترتیل‌خوانی در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با حضور مسئولان و مدیران قرآنی کشور تجلیل به عمل آمد. اسامی بانوان

طی برپایی آیین اختتامیه دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از نفرات برتر رشته‌های حفظ کل و حفظ در اجزاء ۲۰، ۱۰، ۵ و ۲ قرآن، همچنین قرائت و ترتیل‌خوانی در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با حضور مسئولان و مدیران قرآنی کشور تجلیل به عمل آمد.

اسامی بانوان برگزیده دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در رشته‌های حفظ و قرائت تحقیق و ترتیل قرآن به شرح زیر میباشد.

در مقطع سنی بالای ۱۶ سال؛

در رشته حفظ کل مریم تقی‌زاده از تهران، راضیه رحیمی از اصفهان رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و رتبه سوم مشترکا به حکیمه نصیری از مازندران و زهرا قربانی از اصفهان رسید. در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز به ترتیب مقام اول و دوم از آن رضوانه باقری از تهران و زهرا محبی از اصفهان شد و رتبه سوم را به صورت مشترک مرضیه نوایی از تهران و سمیه شمس‌آبادی از یزد بدست آوردند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز مریم باقری آستانی و سعدی عزیزی از تهران به عنوان رتبه اول و دوم شناخته شدند و مقام سومی به صورت مشترک به زهرا ستاری آرانی از اصفهان و فاطمه شفیعی از تهران رسید. در رشته حفظ پنج جزء مریم نصیری از مشهد، محدثه شیدوش از تهران و فرشته ابراهیمی از اصفهان و در رشته حفظ دو جزء نیز رقیه سادات طالقانی از قم، زهرا رضایی نیک از تهران و راضیه دهشوری از اصفهان نیز به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت ترتیل نیز آذرمان صادقی از تهران، طاهره عبدالهی از قزوین و عائده محبی از اراک و در رشته قرائت تحقیق نیز نسیبه کرمی پارسا از قم، مرضیه میرزایی پور از مشهد و نزیهه جنامی از خوزستان نیز از سوی هیئت داوران به عنوان منتخبین اول تا سوم معرفی شدند.

در مقطع سنی زیر ۱۶ سال؛

در رشته حفظ کل آتنا علینقی و حنانه خلفی از تهران و زینب امین‌پور از اصفهان، در رشته حفظ ۲۰ جزء فاطمه راسخ محمدی پور از گیلان، شیما یزدانی از سمنان و فاطمه ترکاشوند از البرز، در رشته حفظ ۱۰ جزء معصومه حمیدی از قزوین، فرشته صباغیان از اصفهان و زهرا عباسی از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

در رشته حفظ پنج جزء نیز مریم طزری از خراسان – سبزوار، مهتاب افتخاری از قزوین و فاطمه مهاجر از البرز مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند و در رشته حفظ دو جزء نیز زهرا رجبی شاد از قزوین و ریحانه سادات نخلی از تهران رتبه‌های اول و دوم و مارینا جزایری و مائده اکبری به صورت مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

در رشته قرائت ترتیل نیز زهراسادات موسی از خراسان، زهرا حسینی سفیدایی از تهران و شیرین زهره‌وند از ورامین و در رشته قرائت تحقیق نیز معصومه حمیدی از قزوین، فاطمه نایبی موحد از قم و ریحانه سادات نخلی از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

یادآور می‌شود، بخش بانوان دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در هفت رشته حفظ کل و حفظ در اجزاء ۲۰، ۱۰، ۵ و ۲ قرآن، همچنین قرائت و ترتیل‌خوانی در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری حوزه

-----------------------------

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

خبرگزاری تسنیم1

خبرگزاری تسنیم2

خبرگزاری شبستان

------------------

روزنامه اعتدال1

روزنامه اعتدال(pdf)1

روزنامه اعتدال2

روزنامه اعتدال (Pdf)2

روزنامه رسالت

روزنامه رسالت(Pdf)

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی(Pdf)

روزنامه مردم سالاری

روزنامه مردم سالاری(Pdf)

------------------

سایت خبری اتقان

سایت آکاایران

سایت تی نیوز

سایت صاحب خبر

سایت موسسه قرآن و عترت

سایت بی باک

سایت دبلیوخبر

سایت قطره

سایت پرسیار

سایت خبرچه

 

 

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما