اعزام ۶۳ استاد تفسیر حوزه به سراسر کشور در ماه رمضان
جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵
بازدید: ۳۴۶
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
دبیر سابق مجمع عالی تفسیر حوزه گفت: به ۶۳ شهر از شهرهای مهم ایران و در هر استان، دو شهر اعزام مفسر خواهیم داشت و شهر قم نیز چون با فقر تفسیر مواجه است دو درس تفسیری ایجاد می‌کنیم. حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی میرکتولی، عضو مجمع عالی تفسیر پنج‎شنبه شب ششم خردادماه، در جمع

دبیر سابق مجمع عالی تفسیر حوزه گفت: به ۶۳ شهر از شهرهای مهم ایران و در هر استان، دو شهر اعزام مفسر خواهیم داشت و شهر قم نیز چون با فقر تفسیر مواجه است دو درس تفسیری ایجاد می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی میرکتولی، عضو مجمع عالی تفسیر پنج‎شنبه شب ششم خردادماه، در جمع استادان قرآنی اعزامی به استان‌ها در ماه مبارک رمضان در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: برنامه اعزام مفسران سال قبل با همکاری سازمان تبلیغات صورت گرفت و یکی از موفق‌ترین برنامه‌های تبلیغی کشور بود و در راس برنامه ها درخشیده است.
وی افزود: در ۶۳ شهر از شهرهای مهم ایران و در هر استان، دو شهر اعزام مفسر خواهیم داشت و شهر قم نیز چون با فقر تفسیر مواجه است دو درس تفسیری ایجاد می‌کنیم که یکی در مرکز شهر و دیگری در پردیسان خواهد بود.
میرکتولی بیان کرد: برنامه اعزام در سال‌های آتی گسترش می‌یابد، پرتال اساتید فعال می‌شود و سایت شخصی نیز می‌توانند از طریق دبیرخانه مجمع داشته باشند.
وی افزود: در سال قبل آقایان دو برنامه ثابت و دو برنامه متغیر و برخی تا ۱۸ برنامه در حوزه و سپاه و مراکز فرهنگی و مراسم ترتیل‌خوانی در موقوفات و بقاع داشتند.
برنامه تفسیری برای قضات
دبیر سابق مجمع تفسیر حوزه بیان کرد: امسال علاوه بر این مراکز تماسی از قوه قضاییه داشتیم که برنامه تفسیری برای قضات نیز برگزار شود، همچنین با صدا و سیما برای پخش برخی برنامه‌ها رایزنی صورت گرفته است.
میرکتولی عنوان کرد: سال قبل ۳۰ نفر اعزام شدند که ۲۵ نفر از آنان موفقیت های بسیار خوبی داشتند و امسال نیز بیش از ۶۰ مفسر اعزام خواهند شد و امیدواریم در سال های آینده بتوانیم این تعداد را در هر استان به دو یا سه نفر برسانیم.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری حوزه

----------------------------------

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری فارس

خبرگزاری شفقنا

-----------------------

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی(Pdf)

روزنامه مردم سالاری

روزنامه مردم سالاری (Pdf) 

روزنامه اعتدال

روزنامه اعتدال(pdf)

----------------------

سایت تابش کوثر

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما