آیت الله جوادی آملی:"اوشاگردانی را مانند شهید مطهری و شهید بهشتی تربیت کرد"
شنبه, ۲ دی ۱۳۹۱
بازدید: ۲۹۱
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
آیت الله جوادی آملی در سخنان خود در مراسم افتتاحیه دارالقران علامه طباطبایی با اشاره به ویژگی های شخصیتی علامه طباطبایی تصریح کرد: علامه طباطبایی خود را شناخت که اگر خود را بشناسد رسالت خود را می شناسد برای این بزرگوار ثابت شد که از علمای نامدار دین است و از وراث بی چون و چرای

آیت الله جوادی آملی در سخنان خود در مراسم افتتاحیه دارالقران علامه طباطبایی با اشاره به ویژگی های شخصیتی علامه طباطبایی تصریح کرد: علامه طباطبایی خود را شناخت که اگر خود را بشناسد رسالت خود را می شناسد برای این بزرگوار ثابت شد که از علمای نامدار دین است و از وراث بی چون و چرای انبیاست و دست به تالیف زد و عقل جامعه را بیدار کرد و به جامعه عقلانیت داد.

وی با تاکید بر اینکه علامه طباطبایی وقتی وارد قم شدند شاگردانی را مانند شهید مطهری و شهید بهشتی تربیت کردند، تصریح کرد: ایشان تفسیر المیزان را در قم و کتاب البیان را در تبریز مرقوم فرمودند، برای ایشان ثابت شد که من وارثم و گنجینه های عقلی را شناسایی کردن و در درون دلها راه یافتن و آن را بیرون آوردن کار من است.

این مفسر قرآن کریم گفت: مرحوم علامه طباطبایی در همه حالات موحدانه زندگی کرد و خوب هم نشان داد و توحید در بیان و قلم ایشان جلوه داشت.


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما