همکاری دارالقرآن علامه طباطبایی با مراکز حوزوی برای ترویج تفسیر
چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶
بازدید: ۲۸۱
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان این که دارالقرآن علامه طباطبایی به برگزاری برنامه ها و همایش های قرآنی و تفسیری اهتمام دارد، گفت: دارالقرآن از درس ها و جلسات تفسیر قرآن حمایت می کند و سعی در تقویت آن ها دارد. مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی شامگاه سه شنبه

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان این که دارالقرآن علامه طباطبایی به برگزاری برنامه ها و همایش های قرآنی و تفسیری اهتمام دارد، گفت: دارالقرآن از درس ها و جلسات تفسیر قرآن حمایت می کند و سعی در تقویت آن ها دارد.

مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی شامگاه سه شنبه هفتم آذرماه، در چهامین همایش انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم که در این دارالقرآن برگزار شد، بخشی از فعالیت های دارالقرآن علامه طباطبایی را تشریح کرد.

وی افزود: 6 سال پیش منزل علامه طباطبایی خریداری و به دارالقرآن تبدیل شد، در این مسیر مراجع تقلید به ویژه حضرت آیت الله مکارم شیرازی بسیار تشویق و ترغیب کردند، در این مرکز جلسات مکرر علمی و تفسیری با حضور بزرگان و اساتید برگزار می شود و این مرکز تحت عنایت مراجع تقلید فعالیت دارد.

نجفی قدسی با بیان این که دارالقرآن علامه طباطبایی به برگزاری برنامه ها و همایش های قرآنی و تفسیری اهتمام دارد، اظهار داشت: دارالقرآن از درس ها و جلسات تفسیر قرآن حمایت می کند و سعی در تقویت آن ها دارد.

وی ادامه داد: همچنین این دارالقرآن علامه طباطبایی با همکاری مراکز حوزوی در عرصه تبلیغی نیز فعالیت هایی دارد و در مناسبت هایی با همکاری نهادهای تبلیغی اعزام مبلغ نیز داشته است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی ابراز داشت: خوشبختانه این روند منجر به گسترش دروس تفسیر در حوزه علمیه قم شده است؛ بر اساس برنامه ریزی های دارالقرآن با حضور بزرگانی چون آیت الله استادی و حجت الاسلام رضایی اصفهانی کلاس های تفسیر و آموزش مهارت تفسیر برگزار شده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با حمایت و رهنمودهای بزرگان، برنامه ها و فعالیت های دارالقرآن علامه طباطبایی روز به روز شکل و وضعیت بهتری پیدا کرده و ان شاءالله منشأ آثار قرآنی بسیاری خواهد بود؛ دارالقرآن علامه طباطبایی این افتخار را دارد که در کنار مراکز حوزوی در خدمت تفسیر قرآن کریم باشد.

 

بازتاب خبر در رسانه ها:

گزارش تصویری ایسنا

گزارش تصویری رسا

گزارش تصویری حوزه

---------------------------------

خبرگزاری رسا

خبرگزاری خبرآنلاین

خبرگزاری شفقنا

---------------------------------

روزنامه عصرایرانیان

روزنامه عصرایرانیان(pdf)

روزنامه رویش ملت(pdf)

روزنامه شروع(pdf)

روزنامه شاخه سبز(ص10)(pdf)

---------------------------------

سایت خبروان

سایت دی نتز

سایت خبرفارسی

سایت بلاگ34

سایت مانیتورشفقنا

سایت جماران

 

 

 

 

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما