پيام تسليت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به مناسبت فقدان آيت الله حاج سيد يوسف مدنى تبريزى
شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲
بازدید: ۲۹۷
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
فقدان اسفناك آيت الله آقاى حاج سيد يوسف مدنى تبريزى (قدس سره الشريف) موجب نهايت تأثر گرديد. اين عالم بزرگوار عمرى را در خدمت اسلام و مذهب اهل‌بيت(عليهم السلام) سپرى كرد و شاگردان فراوانى را پرورش داد. متن کامل پیام بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحيم فقدان اسفناك آيت الله

فقدان اسفناك آيت الله آقاى حاج سيد يوسف مدنى تبريزى (قدس سره الشريف) موجب نهايت تأثر گرديد. اين عالم بزرگوار عمرى را در خدمت اسلام و مذهب اهل‌بيت(عليهم السلام) سپرى كرد و شاگردان فراوانى را پرورش داد.

متن کامل پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

فقدان اسفناك آيت الله آقاى حاج سيد يوسف مدنى تبريزى (قدس سره الشريف) موجب نهايت تأثر گرديد. اين عالم بزرگوار عمرى را در خدمت اسلام و مذهب اهل‌بيت(عليهم السلام) سپرى كرد و شاگردان فراوانى را پرورش داد و تا آنجا كه در توان داشت براى دفاع از مكتب اهل بيت (عليهم السلام) تلاش و كوشش نمود. اين ضايعه مؤلمه را به حوزه‌هاى علميه و به بيت شريف آن مرحوم صميمانه تسليت عرض مى‌كنم. خداوند روح آن فقيد سعيد را با ارواح اجدادش محشور گرداند و صبر و اجر جميل براى بيت شريف از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

قم ـ حوزه علميه
ناصر مكارم شيرازى



بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما