معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه: فعالیت‌های قرآنی در حوزه گسترش یابد
پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳
بازدید: ۳۷۵
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
معاون بین الملل حوزه های علمیه از تدوین طرح ده ساله آموزش قرآن و حدیث در نظام آموزش حوزه های علمیه با هدف پررنگ تر کردن آگاهی های قرآنی و حدیثی طلاب خبر داد.  به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، شامگاه چهارشنبه در نشست انجمن قرآن پژوهان حوزه و مدرسه

معاون بین الملل حوزه های علمیه از تدوین طرح ده ساله آموزش قرآن و حدیث در نظام آموزش حوزه های علمیه با هدف پررنگ تر کردن آگاهی های قرآنی و حدیثی طلاب خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، شامگاه چهارشنبه در نشست انجمن قرآن پژوهان حوزه و مدرسه عالی تفسیر قرآن و حدیث با دبیر شورای عالی حوزه های علمیه که در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، گفت: آیت الله مقتدایی در دوران مدیریت حوزه، نگاه مثبت و حمایت گونه ای نسبت به فعالیت های انجمن های علمی و به خصوص انجمن قرآن پژوهی داشتند.   

وی با ابراز امیدواری از این که آیت الله مقتدایی به عنوان دبیر شورای عالی حوزه همچنان از انجمن قرآن پژوهی حمایت کنند، تصریح کرد: حمایت های مرکز مدیریت حوزه می تواند موجب بسط و گسترش فعالیت های قرآنی در حوزه و جامعه شود.

عضو هیئت مدیره انجمن قرآن پژوهی حوزه همچنین با اشاره به این که این انجمن از مشکلات و کمبودهایی رنج می برد، خواستار حمایت های بیش از پیش مادی و معنوی مسئولان حوزه از فعالیت های این انجمن شد.

معاون بین الملل حوزه های علمیه در ادامه بر لزوم حمایت از مدرسه عالی قرآن و حدیث نیز تاکید کرد و ابراز داشت: ارتقای فعالیت های قرآنی نیازمند حمایت های مسئولان حوزه است و با حمایت بیشتر از این دو مجموعه، شاهد تحولات مناسبی در نظام آموزشی حوزه و فعالیت های قرآنی خواهیم بود.

عضو هیئت مدیره انجمن قرآن پژوهی حوزه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح ده ساله آموزش قرآن و حدیث در نظام آموزش حوزه های علمیه با هدف پررنگ تر کردن آگاهی های قرآنی و حدیثی طلاب توسط اساتید قرآنی و معاونت تهذیب تدوین شده و در صورت تایید از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، برای تصویب نهایی به شورای عالی حوزه ارجاع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در پایان ابراز داشت: باید صبغه قرآنی در نظام آموزشی حوزه های علمیه ارتقا یابد و با اجرای طرح ده ساله قرآن و حدیث می توان به این مسئله امیدوار بود.

بازتاب خبر در رسانه ها:

خبرگزاری حوزه

گزارش تصویری حوزه

خبرگزاری ایکنا

گزارش تصویری ایکنا

خبرگزاری مهر

خبرگزاری فارس

خبرگزاری رسا

خبرگزاری ایلنا

مرکزمدیریت حوزه علمیه

پایگاه خبری درنیوز

روزنامه جمهوری اسلامی

هفته نامه افق حوزه

روزنامه صبح اقتصاد

روزنامه ایران نیوز انگلیسی


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما