روحانی‌نژاد خبر داد: اعزام ۵۰ هزار مبلغ به سراسر کشور در ماه رمضان
جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵
بازدید: ۳۵۶
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از اعزام ۵۰ هزار مبلغ در ماه رمضان به سراسر کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا تفسیر عمومی در سراسر کشور رونق بگیرد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، پنج‎شنبه شب، ششم

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از اعزام ۵۰ هزار مبلغ در ماه رمضان به سراسر کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا تفسیر عمومی در سراسر کشور رونق بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، پنج‎شنبه شب، ششم خردادماه در جمع استادان قرآنی اعزامی به استان‌ها در ماه مبارک رمضان در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: امسال در سطح کشور در ماه رمصان ۵۰ هزار مبلغ سازماندهی خواهند شد.
وی افزود: البته اعزام مفسران، اعزام ویژه است به همین دلیل به طور ویژه نیز توجه داریم و امیدواریم روزی فرابرسد که تفسیر متناسب با فهم عمومی در همه کشور ایجاد و حتی در طول سال به صورت پایدار داشته باشیم.
روحانی‌نژاد اظهار کرد: در مراکز استان‌ها و دومین شهر بزرگ هر استان، تبلیغات لازم صورت خواهد گرفت، همچنین با صدا و سیما نیز برای اطلاع‌رسانی هماهنگی خواهد شد تا انعکاس و تبلیغات مناسب داشته باشند.
روحانی نژاد اظهار کرد: محور بحث باید تفسیر باشد ولی اگر توانمندی در زمینه پاسخ به شبهات و برطرف کردن نیازهای فکری جوانان دارید نیز می‌توانیم زمینه کار را برای شما فراهم کنیم.
وی افزود: برنامه‌ها در سال قبل بسیار مفید و موثر بوده و امیدواریم امسال نیز مفیدتر از سال قبل باشد زیرا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت می‎شود و ما مفتخریم که اساتید تفسیر حوزه علمیه برای توسعه تفسیر در کشور قیام کرده‌اند.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری حوزه

--------------------------

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری فارس

خبرگزاری بسیج

خبرگزاری شفقنا

-------------------

روزنامه مردم سالاری

روزنامه مردم سالاری (Pdf)

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی(Pdf)

 روزنامه اعتدال

روزنامه اعتدال(pdf)

-------------------

سایت تابش کوثر

سایت قم نیوز

سایت پژواک

سایت خبرفارسی

سایت نیوز فایل

سایت زمونه

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما