رشد ۱۶۰ درصدی شرکت‌کنندگان مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴
بازدید: ۳۶۸
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
 مدیر دارالقرآن امام علی(ع) از افزایش ۱۶۰ درصدی تعداد شرکت‌کنندگان این مسابقات نسبت به سال گذشته خبر داد. نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دارالقرآن امام علی(ع) 5 لغایت 9 بهمن‌ماه 1394 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تهران برگزار می‌شود. مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن امام

 مدیر دارالقرآن امام علی(ع) از افزایش ۱۶۰ درصدی تعداد شرکت‌کنندگان این مسابقات نسبت به سال گذشته خبر داد.

نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دارالقرآن امام علی(ع) 5 لغایت 9 بهمن‌ماه 1394 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تهران برگزار می‌شود.

مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن امام علی(ع) در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: امسال در بخش برادران با حضور بیش از 2 هزار و 600 نفر از سراسر کشور برگزار می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان در قیاس با سال گذشته از هزار نفر به ۲ هزار و ۶۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی درخصوص شرکت‌کننگان مسابقات به تفکیک رشته‌ها گفت: در این دوره از رقابت‌ها حدود هزار نفر از استان‌های تهران و البرز هزار و 600 نفر از دیگر استان‌ها حضور دارند که از این تعداد 310 نفر در رشته حفظ کل قرآن، 265 نفر در رشته حفظ 20 جزء، 450 نفر در رشته حفظ 10جزء، 440 نفر در رشته حفظ 5 جزء، 250 نفر در رشته حفظ دو جزء، 360 نفر در رشته ترتیل و 525 نفر در رشته قرائت به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این مسابقات در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود که حدود 830 نفر در مقطع سنی زیر 16 سال و بیش از هزار و 800 نفر در مقطع سنی بزرگسالان باید در سه نوبت به رقابت بپردازند.

مدیر دارالقرآن امام علی(ع) درخصوص مراسم اختتامیه رقابت‌ها گفت: آیین اختتامیه این مسابقات در روز جمعه نهم بهمن‌ماه در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر برگزار و جوایز نفرات برتر و هدایای نقدی داوطلبان استان‌های تهران و البرز، که حدنصاب لازم را در نمرات کسب کرده‌اند اهدا خواهد شد.

نجفی قدسی درخصوص جوایز عمومی مسابقات گفت: در این دوره از رقابت‌ها به جز هدایای نفرات برتر به حافظان و قاریانی که حدنصاب نمره ۹۰ را کسب کنند از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری صایب

-----------------------

روزنامه اعتدال

 

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی(pdf)

-----------------------

سایت واضح

سایت خبرفارسی

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما