حمایت دارالقرآن علامه طباطبایی از طلاب حافظ قرآن
پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳
بازدید: ۳۱۵
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به اینکه کلاس های تفسیر قرآن، ارتقای حفظ و حسن تلاوت در سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برای تشکیل کلاس ها از بهترین اساتید استفاده خواهد شد.  به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرتضی نجفی قدسی، شامگاه چهارشنبه دوم مهر ماه در نخستین

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به اینکه کلاس های تفسیر قرآن، ارتقای حفظ و حسن تلاوت در سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برای تشکیل کلاس ها از بهترین اساتید استفاده خواهد شد. 


به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرتضی نجفی قدسی، شامگاه چهارشنبه دوم مهر ماه در نخستین نشست مجمع طلاب حافظ قرآن کریم در سال تحصیلی جدید که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به اینکه به لطف الهی می خواهیم این حرکت قرآنی را با هماهنگی مسئولان حوزه و با بهره مندی از بیانات علما به بهترین شکل و کیفیت تداوم داشته باشد، اظهار داشت: همچنین تلاش خواهیم کرد جلسات مجمع طلاب حافظ قرآن کریم را به صورت ماهانه با حضور علما برگزار کنیم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه این مجمع به برگزاری برنامه های قرآنی برای طلاب حافظ اهتمام دارد ، گفت: برخی از طلاب حافظ قرآن از سطح بالایی برخوردار هستند و تسلط خوبی نسبت به جزئیات دارند.

نجفی قدسی با اشاره به اینکه تربیت طلاب حافظ قرآن کریم از ثمرات جمهوری اسلامی است که موجب افتخار حوزه های علمیه می باشد، تصرح کرد: دارالقرآن علامه طباطبایی بهترین میزبان برای قرآن آموزان و حافظان وحی است.

وی با بیان اینکه این مجمع در ادوار گذشته نیز با حضور آیت الله خزعلی و مراجع تقلید تشکیل شده است، گفت: کلاس های متعددی نیز برای طلاب حافظ قرآن کریم برگزار شده است و دوره جدید را همزمان با شب شهادت امام جواد(ع) آغاز خواهیم کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به اینکه کلاس های تفسیر قرآن، ارتقای حفظ و حسن تلاوت در سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برای تشکیل کلاس ها از بهترین اساتید استفاده خواهد شد.

نجفی قدسی با بیان اینکه اگر این مجمع به فعالیت های خود تداوم دهد با شناسایی طلاب حافظ پرونده هایی را تشکیل خواهیم داد تا در راستای رفع مشکلات آن ها اقداماتی انجام دهیم، ابراز داشت: امیدواریم این مجمع در راستای ارتقای همه جانبه فعالیت های قرآنی طلاب حافظ موثر واقع شود.

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری حوزه 2

گزارش تصویری خبرگزاری حوزه

خبرگزاری رسا

 خبرگزاری مهر

شفقنا

 خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایکنا

گزارش تصویری ایکنا

خبرگزاری ایکنا 2

خبرگزاری ایلنا

خبرگزاری رسمی حوزه

سایت خبری صاحب خبر

روزنامه رسالت

روزنامه جوان

هفته نامه افق حوزه

روزنامه جمهوری اسلامی


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما