حقیقت قرآن در قیامت تجلی می یابد
یکشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
بازدید: ۳۱۵
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
آیت الله گرامی: حقیقت قرآن در قیامت تجلی می یابد به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدعلی گرامی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم دوشنبه دوم اردیبهشت ماه در نخستین مجمع طلاب حافظ قرآن کریم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با بیان این که ما در این بیت به صورت

آیت الله گرامی:
حقیقت قرآن در قیامت تجلی می یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدعلی گرامی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم دوشنبه دوم اردیبهشت ماه در نخستین مجمع طلاب حافظ قرآن کریم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با بیان این که ما در این بیت به صورت مکرر خدمت حضرت علامه می رسیدیم، تصریح کرد: خدمات ما به علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه در عرصه ترجمه چند جلد از المیزان و ترجمه بدایه الحکمه بوده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: گاهی در زمان ترجمه به برخی اشکالات که برخورد می کردیم ایشان خودشان کتاب ها را می آوردند و اشکالات را مرتفع می کردند.

وی در ادامه از علامه طباطبایی به عنوان شخصیتی بزرگ که توصیف ایشان بسیار سخت است، یاد کرد و خدمات قرآنی ایشان را ماندگار دانست.

آیت الله گرامی در بخش دیگری از سخنان خود حفظ قرآن را دارای اهمیت بسیار دانست و یادآورشد: اطلاق روایات مربوط به حفظ قرآن اختصاص به زمان خاصی ندارد و در همه زمان ها باید به حفظ قرآن اهتمام داشت.

آیت الله گرامی با تاکید بر این که شخص حافظ قرآن دارای جایگاه برجسته ای است و باید قدر خود را بداند، بیان داشت: بر اساس قاعده فلسفی «اتحاد عاقل و معقول» شخص حافظ قرآن با وجود ذهنی قرآن یکی می شود، البته حقیقت قرآن در قیامت تجلی می یابد و این دنیا نمی تواند محل جلوه قرآن باشد.

 

بازتاب این خبر در رسانه ها :

بازتاب تصویری خبر (ایکنا)

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری رسا

روزنامه رسالت

روزنامه جمهوری اسلامی

خبر شبکه معارف

تی نیوز

سایت قطره


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما