تاکید مراجع تقلید بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی علامه طباطبایی(ره)
پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳
بازدید: ۳۵۳
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: مراجع عظام تقلید از زمان شکل گیری این مرکز قرآنی حمایت بسیاری از آن داشته و نسبت به معرفی و تبیین جایگاه شخصیت علامه طباطبایی(ره) توصیه و سفارش اکید کرده اند. به گزارش خبرگزاری حوزه، مرتضی نجفی قدسی، شامگاه چهارشنبه در نشست انجمن قرآن

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: مراجع عظام تقلید از زمان شکل گیری این مرکز قرآنی حمایت بسیاری از آن داشته و نسبت به معرفی و تبیین جایگاه شخصیت علامه طباطبایی(ره) توصیه و سفارش اکید کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرتضی نجفی قدسی، شامگاه چهارشنبه در نشست انجمن قرآن پژوهی حوزه و مدرسه عالی تفسیر قرآن و حدیث با دبیر شورای عالی حوزه های علمیه که در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با اشاره به این که مفتخر هستیم که دربیت شریف و نورانی صاحب تفسیر شریف المیزان میزبان علما و شخصیت های گرانقدر قرآنی هستیم، اظهار داشت: خوشبختانه در این بیت نورانی و بویژه پس از آغاز تشکیل دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)، همایش های تفسیری و نشست های قرآنی با حضور اساتید حوزه و صاحبان علم و فضیلت برگزار شده است.

وی تصریح کرد: مراجع عظام تقلید از زمان شکل گیری این دارالقرآن حمایت بسیاری از این مرکز داشته و نسبت به معرفی و تبیین جایگاه شخصیت علامه طباطبایی(ره) توصیه و سفارش اکید کرده اند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با بیان این که خداوند را شاکر هستیم که تمام مجالسی که در این بیت نورانی برگزار شده با اقبال شایسته اساتید و علما همراه بوده است، ابراز داشت: در ایام ماه مبارک رمضان نیز در قالب ضیافت افطاری و جلسات قرآنی میزبان شخصیت های بزرگ حوزوی بوده ایم.

نجفی قدسی با اشاره به نشست اعضای انجمن قرآن پژوهی حوزه و اساتید مدرسه عالی تفسیر قرآن و حدیث با دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، اظهار داشت: اساتید برجسته حاضر در این جلسه از کتب و تالیفات متعدد برخوردار هستند و در مسیر علوم قرآنی حرکت می کنند.

وی با بیان این که از زمان شکل گیری مدرسه عالی تفسیر قرآن و حدیث و انجمن قرآن پژوهی، شاهد مسیر رشد و تعالی و کارنامه عملکرد مثبت آن ها هستیم، ابراز داشت: امروز 80 محقق قرآنی با انجمن قرآن پژوهی در ارتباط هستند و توسط این انجمن حدود 30 نشست علمی و نکوداشت شخصیت های علمی برگزار شده است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) در پایان با تقدیر از آیت الله مقتدایی، گفت: ایشان همواره حامی و پشتیبان برنامه های این بیت بوده است و بیانات عالمانه و راهگشایی ایراد کرده اند.

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری حوزه

گزارش تصویری حوزه

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایکنا

گزارش تصویری ایکنا

خبرگزاری مهر

پایگاه تحلیلی خبری قم خبر

پایگاه اطلاع رسانی صاحب خبر

پایگاه خبری پارسی نیوز

هفته نامه افق حوزه

روزنامه صبح اقتصاد

روزنامه ایران نیوز انگلیسی

سایت خبری قم خبر


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما