برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت امام موسی الکاظم(ع) در دارالقرآن علامه طباطبایی
جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳
بازدید: ۴۳۹
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
در آستانه سالروز شهادت مظلومانه هفتمین امام شیعیان جهان حضرت موسی ابن جعفر(علیه السلام) جمعی از آذری های مقیم تهران تحت پرچم هیئت مکتب النبی(ص) با حضور در بیت شریف حضرت علامه طباطبایی (رضوان الله تعالی علیه) به سوگواری پرداختند . در این مراسم استاد سید حسن سیّدی از ذاکران اهل

در آستانه سالروز شهادت مظلومانه هفتمین امام شیعیان جهان حضرت موسی ابن جعفر(علیه السلام) جمعی از آذری های مقیم تهران تحت پرچم هیئت مکتب النبی(ص) با حضور در بیت شریف حضرت علامه طباطبایی (رضوان الله تعالی علیه) به سوگواری پرداختند .

در این مراسم استاد سید حسن سیّدی از ذاکران اهل بیت(ع) و مدیر هیئت مکتب النبی(ص) تهران با مغتنم دانستن فرصت زیارت حضرت فاطمه معصومه در ایام شهادت پدر بزرگوار این بانوی بزرگ اسلام ، برگزاری جلسه عزاداری هیئت مکتب النبی(تبریزی های مقیم تهران) را در شهر مقدس قم و در دارالقرآن علامه طباطبایی توفیق بسیار بزرگی دانست و یاد و خاطره این عالم ربّانی و مفسر کبیر قرآن را گرامی داشت .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی در موضوع شهادت امام موسی ابن جعفر (ع) و شرافت مکانی حرم های اهل بیت(ع) به ایراد سخن پرداخت و پس از آن ذاکران و مرثیه سرایان آذری زبان به سوگواری و عزاداری پرداختند .

در این مراسم همچنین مرتضی نجفی قدسی مسئول دارالقرآن علامه طباطبایی گزارشی از بازسازی بیت شریف حضرت علامه طباطبایی و برنامه های قرآنی و همایش های تفسیری در این دارالقرآن را ارائه کرد و پس از آن آیت الله واعظ موسوی عضو مجلس خبرگان رهبری از استان آذربایجان شرقی نیز سخنانی در جمع عزاداران هیئت مکتب النبی(ص) تهران ایراد داشته و از اهتمام آنان در پاسداشت فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) تقدیر و تشکر نمود .

در این مراسم جمعی از اساتید حوزه از جمله حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی میرکتولی رئیس مجمع عالی تفسیر حوزه و همچنین حجت الاسلام عبداللهیان ریاست موسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) نیز حضور داشتند .

لازم به ذکر است در این مراسم ، ذاکران اهل بیت ، حاج محسن عسگری ، ابوالقاسم علیپور ، علی عباس زاده ، حاج سید محسن سیدی و حاج یوسف فاخر  نیز به مرثیه سرایی پرداختند .

 

بازتاب خبر در رسانه ها:

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری رسا

خبرگزاری حوزه

روزنامه اعتدال

روزنامه رسالت

روزنامه مردم سالاری

روزنامه جهان اقتصاد

پایگاه خبری تحلیلی قم نا

سایت خبری وارث

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما