بازديد رياست سازمان دارالقرآن الكريم
دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۱
بازدید: ۲۹۱
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
بازديد رياست سازمان دارالقرآن الكريم از دارالقرآن حضرت علامه طباطبايي (ره) در قم رياست سازمان دارالقرآن الكريم كشور به اتفاق مسئولان قرآني سازمان تبليغات اسلامي قم، چهارشنبه گذشته دوم اسفند ماه از دارالقرآن حضرت علامه طباطبائي (رض) در قم بازديد كردند. استاد مهدي قره شيخ لو

بازديد رياست سازمان دارالقرآن الكريم از دارالقرآن حضرت علامه طباطبايي (ره) در قم

رياست سازمان دارالقرآن الكريم كشور به اتفاق مسئولان قرآني سازمان تبليغات اسلامي قم، چهارشنبه گذشته دوم اسفند ماه از دارالقرآن حضرت علامه طباطبائي (رض) در قم بازديد كردند.

استاد مهدي قره شيخ لو از چهره هاي برجسته قرآني كشور و رياست سازمان دارالقرآن الكريم به همراه استاد محمد بادپا مدير هيئت داوران مسابقات قرآني و حجج اسلام  عظيمي و برزگر از مسئولان قرآني سازمان تبليغات اسلامي قم از كتابخانه، سايت و آثار علمي موجود در دارالقرآن علامه طباطبائي (رض) بازديد كردند.

در اين ديدار مرتضي نجفي قدسي مسئول دارالقرآن علامه طباطبايي (رض) گزارشي از چگونگي مراحل خريد، بازسازي و نوسازي و تجهيز و تكميل اين دارالقرآن را ارائه كرد و پس از آن استاد قره شيخ لو نيز با ابراز خرسندي از راه اندازي دارالقرآن علامه طباطبائي (ره) بر استفاده هر چه بيشتر از ظرفيت هاي اين مركز قرآني تأكيد كرد.

وي افزود: تبديل بيت حضرت آيت الله علامه طباطبائي (رض) به "دارالقرآن" از بهترين كارهايي است كه صورت گرفته و بسيار بجا و لازم بود مكاني كه تفسير شريف "الميزان" در آن نگارش يافته و سالها محل درس و بحث و مطالعه و عبادت حضرت علامه طباطبايي (رض) بوده است، به يك مركز فعاليتهاي قرآني تبديل شود تا همچنان نام و ياد ايشان پا برجا باشد و اين خانه اي كه هميشه براي بزرگان علم و معرفت، پربار و گرانقدر بوده است، پيوسته خاطره انگيز و منشأ بركات بسيار باشد.

استاد قره شيخ لو در اين ديدار آمادگي سازمان دارالقرآن الكريم را براي همكاري هاي علمي، پژوهشي، آموزشي و تبليغي با دارالقرآن علامه طباطبائي (رض) اعلام كرد.

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما