اعلام نفرات برتر مسابقات قرآن ویژه برادران دارالقرآن امام علی(ع)
شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲
بازدید: ۵۲۹
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
نفرات برتر رشته‌های پنج‌گانه هفتمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع)  ویژه برادران جمعه شب ، 29 آذرماه و در مراسم اختتامیه این مسابقات معرفی و تجلیل شدند. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی ابن ابی

نفرات برتر رشته‌های پنج‌گانه هفتمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع)  ویژه برادران جمعه شب ، 29 آذرماه و در مراسم اختتامیه این مسابقات معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی ابن ابی طالب(ع) شب گذشته، 29 آذرماه با حضور آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و جمع دیگری از فعالان قرآنی کشورمان در حسینیه فاطمیون تهران برگزار شد؛ در پایان این مراسم از نفرات برتر این مسابقات در رشته‌های مختلف با اهدای لوح یادبود، حلقه گل و جوایز نقدی تجلیل شد.  

بر اساس این گزارش،  در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم و در بخش زیر 16 سال، امیرحسین حیدری، رضا ضرغامی و مهدی کریمی هر سه از تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند، در همین رشته و در بخش بالای 16 سال نیز محمدرضا عباسیان از تهران، مصطفی سعیدی از استان مرکزی و محمدجواد جعفرملک از تهران رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در این بخش جوایز نفرات برتر به ترتیب پنج، چهار و سه میلیون ریال بود.

در رشته حفظ 15 جزء قرآن و در مقطع سنی زیر 16 سال هومان محمدی از تهران، مهدی نوروزی از تهران و رسول مزیفی از بهارستان به ترتیب حائز رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند و جوایز 15، 12/5 و 10 میلیون ریالی را از آن خود کردند، همچنین در همین رشته و در بخش بالای 16 سال نیز محمدعلی شریعتی از قم، مهدی حسن‌نژاد از قم و محمدهادی اسلامی از تهران موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

بر اساس گزارش ایکنا، در رشته حفظ کل قرآن کریم و در بخش زیر 16 سال رضا نژادتبریزی از اراک رتبه اول را به دست آورد، محمدحسین بهزادفر از تهران موفق به کسب رتبه دوم شد و علی اسدی‌سیفار از تهران نیز حائز رتبه سوم شد.

در همین رشته و در مقطع سنی بالای 16 سال نیز ابوذر کرمی از اراک اول شد، بهزاد هژبری از اردبیل رتبه دوم را کسب کرد و محمدعلی اسلامی از تهران نیز موفق به کسب رتبه سوم شد و جوایز 30، 25 و 20 میلیون ریالی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت ترتیل قرآن کریم در مقطع سنی زیر 16 سال نیز به ترتیب به دانیال انصاری از تهران، حسین نصیری از بهارستان و محمدرضا اسدی از تهران رسید. در این بخش جوایز رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب هشت، شش و چهارمیلیون ریال بود.

در همین رشته و در بخش مقطع سنی بالای 16 سال نیز مجتبی پرویزی از تهران رتبه اول را کسب کرد، حسین یزدان‌پناه از قم دوم شد و محمد برخورداری از تهران نیز موفق به کسب رتبه سوم شد و جوایز 10، هفت و نیم و پنج میلیون ریالی را تصاحب کردند.

در رشته قرائت تحقیق قران کریم و در مقطع سنی زیر 16 سال محمدمهدی بیگی از تهران اول شد، هادی حسینی به مقام دوم دست یافت و ابوالفضل طبسی از سبزوار و علی غلامی از قزوین نیز به رتبه مشترک سوم دست یافتند و جوایز 10، هشت و شش میلیون ریالی را از آن خود کردند.

همچنین در رشته قرائت تحقیق و در مقطع سنی بالای 16 سال نیز مهدی غلام‌نژاد از تهران، مهدی صاعد از همدان و مجتبی محمدبیگی از شهرری به ترتیب حایز رتبه‌های اول تا سوم شدند و جوایز 18، 16 و 14 میلیون ریالی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

یادآور می‌شود، این مسابقات در بخش آقایان با رقابت نزدیک به 700 متسابق از روز چهارشنبه، 27 آذرماه و در حسینیه فاطمیون تهران آغاز شده بود و مراسم اختتامیه آن نیز شب گذشته، 29 آذرماه برگزار شد.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری ایکنا

گزارش تصویری ایکنا

روزنامه رسالت

روزنامه جوان


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما