آیت الله سبحانی:"علامه طباطبایی یک موسوعه بود."
شنبه, ۲ دی ۱۳۹۱
بازدید: ۵۱۸۵
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
مراسم افتتاحیه دارالقرآن علامه طباطبایی روز پنجشنبه 25 آبان 1391 با سخنرانی آیات مکارم شیرازی، سبحانی و جوادی آملی و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. آیت الله جعفر سبحانی با بیان اینکه مرحوم علامه طباطبایی در حقیقت یک موسوعه بود، تصریح کرد: ایشان در تفسیر برای

مراسم افتتاحیه دارالقرآن علامه طباطبایی روز پنجشنبه 25 آبان 1391 با سخنرانی آیات مکارم شیرازی، سبحانی و جوادی آملی و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی با بیان اینکه مرحوم علامه طباطبایی در حقیقت یک موسوعه بود، تصریح کرد: ایشان در تفسیر برای خودش تخصص داشت و در فلسفه و کلام صاحب نظر بود، در علم ادب، ادبیات عرب برای خود منظومه هایی داشت که غالبا از بین رفته و تنها یک مجموعه در خط باقی مانده است، در ریاضیات نیز اطلاعات وسیعی داشت.

این مرجع تقلید تاکید کرد: علامه طباطبایی یک موسوعه بود که در اختیار یک موسوعه بزرگتر به نام قرآن کریم بود.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه حفظ و خدمت به قرآن امروز وظیفه همه ماست، تاکید کرد: دشمن هم می داند که اگر این ابزار را از ما بگیرد شکست ما در همین است.


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما