فراخوان دارالقرآن امام علی (ع) برای گسترش کلاسهای آموزش قرآن
شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴
بازدید: ۴۳۲
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
فراخوان دارالقرآن امام علی (ع) برای گسترش کلاسهای آموزش قرآن دارالقرآن امام علی(ع) با انتشار اطلاعیه ای از کلیه اساتید قرآن که در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند دعوت به همکاری می نماید. این دارالقرآن به منظور گسترش کلاسهای آموزش قرآن در سطوح مختلف روخوانی و روان خوانی، تجوید

فراخوان دارالقرآن امام علی (ع) برای گسترش کلاسهای آموزش قرآن

دارالقرآن امام علی(ع) با انتشار اطلاعیه ای از کلیه اساتید قرآن که در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند دعوت به همکاری می نماید.

این دارالقرآن به منظور گسترش کلاسهای آموزش قرآن در سطوح مختلف روخوانی و روان خوانی، تجوید و قرائت قرآن، ترتیل و حفظ قرآن از عموم قاریان و حافظان قرآن که آمادگی تشکیل کلاسهای قرآنی را دارند تقاضا کرد تا نسبت به تشکیل کلاسهای قرآنی در روستاها، شهرها، محله ها و مناطق محل سکونت خود اهتمام ورزند.

دارالقرآن امام علی(ع) اعلام کرده است اساتیدی که نسبت به برپایی این گونه کلاسها در هر نقطه از کشور آمادگی داشته باشند مورد حمایت این دارالقرآن خواهند بود و حق التدریس آنان توسط دارالقرآن امام علی(ع) پرداخت خواهد شد .

کلیه اساتید قرآنی، اعم از خواهر و برادر که مایل به همکاری در این طرح قرآنی هستند لازم است مراتب آمادگی خود را با پر نمودن فرم ذیل حداکثر تا روز شنبه مورخ 21 شهریور 94 اعلام نمایند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است

 

بازتاب خبر در رسانه ها :
خبرگزاری ایکنا

روزنامه اعتدال

{loadposition emam-ali-form}

 



 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما