رقابت 2600 نفر از قاریان و حافظان کشور (برادران) در نهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴
بازدید: ۴۴۹
بازتاب ها : ۰
دیدگاه ها : ۰
 نهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) ویژه برادران، با حضور 2600 نفر از قاریان و حافظان برتر سراسر کشور در تهران برگزار می شود. مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن امام علی(ع) با اعلام این خبر گفت: این مسابقات طی روزهای پنجم تا نهم بهمن ماه در محل یادمان شهدای هفتم تیر، واقع در

 نهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) ویژه برادران، با حضور 2600 نفر از قاریان و حافظان برتر سراسر کشور در تهران برگزار می شود.

مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن امام علی(ع) با اعلام این خبر گفت: این مسابقات طی روزهای پنجم تا نهم بهمن ماه در محل یادمان شهدای هفتم تیر، واقع در سرچشمه تهران برگزار خواهد شد.

  • آمار تفکیکی متسابقین رشته ها :

وی افزود: در این مسابقات که در نوع خود بزرگترین رقابت قرآنی قاریان و حافظان کشور محسوب می شود، 310 نفر در رشته حفظ کل قرآن، 265 نفر در رشته حفظ 20 جزء، 450 نفر در رشته حفظ 10جزء، 440 نفر در رشته حفظ 5جزء، 250 نفر در رشته حفظ دوجزء، 360 نفر دررشته ترتیل خوانی و 525 نفر در رشته قرائت قرآن به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای آن برگزار می شود که حدود 830 نفر در مقطع سنی زیر 16 سال و حدود 1800 نفر در مقطع سنی بزرگسالان شرکت دارند.

نجفی قدسی تصریح کرد: مسابقات در سه نوبت صبح (8:30 الی 12 ) و عصر( 14:30 الی 17:30 ) و شب ( 18 الی 21 ) برگزار می گرددکه نوبت حضور افراد در صبح هر روز تعیین شده و شرکت کنندگان بایستی یکساعت قبل از نوبت خود حتما در محل مسابقه حضور داشته باشند .

وی تاکید کرد: زمانبندی حضور بر اساس استانها مشخص گردیده، لذا مستدعیست فقط در زمانهای مذکور مراجعه صورت پذیرد .

(جدول نوبت بندی در پایین همین خبر به ضمیمه می باشد)

  • مراسم اختتامیه

وی گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات در روز جمعه نهم بهمن ماه در همان محل یادمان شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد و جوایز نفرات برتر و همچنین هدایای نقدی داوطلبان استانهای تهران و البرز، که حدنصاب لازم را در نمرات کسب کرده اند، در همان مراسم تقدیم خواهد شد.

وی افزود: از مجموع 2600 نفر متقاضی شرکت در این مسابقات، حدود 1000 نفر از استانهای تهران و البرز و حدود 1600 نفر از دیگر استانهای کشور هستند.

 

 

 

بازتاب خبر در خبرگزاری ها :

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری صایب

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری موج

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری ابنا

----------------------------

روزنامه تجارت

روزنامه اعتدال

روزنامه اعتدال (Pdf)

روزنامه رسالت

روزنامه رسالت(pdf)

----------------------------

سایت صاحب خبر

سایت واضح

سایت خبرفارسی

سایت نیوزفایل

سایت خبری نفحات

 

 

 


بازتاب تصویری (0 بازتاب)
بازتاب در روزنامه ها و خبرگزاري ها (0 بازتاب)
بازتاب در سایت ها (0 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما