فعالیت در 26 کشور جهان با محوریت صحیفه سجادیه/ تربیت 50 حافظ قرآن و صحیفه
پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸
بازدید: ۹۳۳
بازتاب ها : ۲۷
دیدگاه ها : ۰
مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه با بیان اینکه تاکنون موفق به تربیت 50 حافظ قرآن و صحیفه سجادیه شده‌ایم از فعالیت در 26 کشور جهان با محوریت امام سجاد(ع) خبرداد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی لبخندان، مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه سوم مرداد ماه در

مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه با بیان اینکه تاکنون موفق به تربیت 50 حافظ قرآن و صحیفه سجادیه شده‌ایم از فعالیت در 26 کشور جهان با محوریت امام سجاد(ع) خبرداد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی لبخندان، مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه سوم مرداد ماه در چهارمین همایش سیدالعابدین(ع) در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: با وجود همه مشکلات، نگذاشتیم که این حرکت زیبا(همایش سیدالعابدین) که با محوریت قرآن و عترت در حال انجام است کنار گذاشته شود.

وی ادامه داد: در دنیای وحشت و پر از خونریزی و جنگ، ما به معرفی امام سجاد(ع) در عرصه بین‌المللی پرداخته و در 26 کشور جهان با محور امام سجاد فعالیت می‌کنیم.

لبخندان تصریح کرد: وجود امام سجاد و صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت و نه تنها مسلمین است و سعادت همه بشر در گرو دل سپردگی به ساحت قرآن و اهل بیت(ع) است.

مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه تصریح کرد: ما امروز مفتخریم که در هرمزگان بیش از 50 حافظ صحیفه سجادیه داریم و پیش شرط آن هم حفظ قرآن است لذا همه حافظان صحیفه سجادیه، اول حافظان قرآن شده‌اند زیرا معلمان واقعی قرآن، اهل بیت هستند و هیچ راهی جز دل سپردن به ساحت قرآن و اهل بیت برای سعادت بشر وجود ندارد. 

تجلیل از خانواده شهدا

لازم به ذکر است در این مراسم از از چند خانواده شهید از جمله خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل بعمل آمد

خانواده شهید سید «محمدحسین رضوی» از مجاهدان تیپ زینبیون وابسته به رزمندگان پاکستانی و شهید «سید علی بهشتی» از تیپ فاطمیون وابسته به رزمندگان افغانستانی تجلیل شدند.

همچنین خانواده شهید «عبدالحمید سالاری» به عنوان اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان و شهید حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر از استان همدان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش فیلم رسا

-------------------

گزارش تصویری حوزه

گزارش تصویری شبستان

گزارش تصویری رسا

گزارش تصویری قم فوری

------------------

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری برنا

خبرگزاری رسا

خبرگزاری شفقنا

خبرگزاری مهر

------------------

روزنامه رسالت

روزنامه رسالت(pdf)

------------------

سایت صاحب خبر

سایت قم نیوز

سایت قم فوری

سایت خبری

سایت جماران

سایت شهربیست

سایت خبرفارسی

سایت خبربان

سایت همراهان خبر

سایت ربیع

سایت بازار خبر

سایت قطره

سایت سپهرنیوز

سایت خبرپو

سایت تی نیوز

سایت آیلوک

سایت بینا

 

 

 


بازتاب تصویری (4 بازتاب)
آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
ساختن حوزه‌هاي لاکچري چرا؟!

در پي حرف و حديث‌هاي مربوط به حوزه علميه لاکچري اُزگل و حواشي آن، مرتضي نجفي قدسي در يادداشتي ضمن بيان اين مطالب، چنين نوشته است:

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما