مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم: زمینه را برای دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنیم
شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
بازدید: ۱۷۱۸
بازتاب ها : ۳۵
دیدگاه ها : ۰
سومین ضیافت افطاری بیت علامه طباطبایی مفسر بزرگ قرآن کریم روز شنبه یازدهم خرداد ماه با حضور آيت الله هاشم حسینی بوشهری ریاست شورای عالی حوزه های علمیه و جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد. مرتضی نجفی قدسی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم خدمت خانواده های

سومین ضیافت افطاری بیت علامه طباطبایی مفسر بزرگ قرآن کریم روز شنبه یازدهم خرداد ماه با حضور آيت الله هاشم حسینی بوشهری ریاست شورای عالی حوزه های علمیه و جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد.

مرتضی نجفی قدسی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم خدمت خانواده های شهدای مدافع حرم اظهارداشت: این جلسه در این بیت شریف حضرت آیت الله علامه طباطبایی صاحب کتاب تفسیر المیزان تشکیل شده وما به عنوان خادمان این بیت از حضور خانواده های شهدا و علما و روحانیون معزز تشکر می کنیم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان کشور گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان کشور حاوی نکات بسیار مهمی است که همه ما باید از آن رهنمون بگیریم. 

وی با بیان این که متن این سخنرانی حدود هفت صفحه است گفت: رهبری در پایان این بیانات خطاب به جوانان تاکیدات پر معنا و مفهومی را بیان می کنند که «اگر چنانچه انشاءالله شما جوانان با این حرکت ها بتوانید پیش روید و زمینه را برای روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب اللهی آماده کنید بنده معتقدم که بسیاری از نگرانی ها و دغدغه های شما پایان خواهد یافت؛ گرچه این دغدغه ها و غصه ها فقط برای شما نیست». 

وی با تاکید براینکه با توجه به سخنان رهبری دولت جوان و حزب الله نیاز آینده کشورما است؛ ادامه داد: دردها و مصیبت ها و به هم ریختگی اقتصادی امروز در کشور ما به این دلیل است که مدیران ما آنگونه که باید حزب اللهی نیستند و بسیاری از آنان تکنوکرات و در خوشبینانه ترین شکل متخصص غیرمتعهد هستند گرچه در بسیاری از موارد متخصص هم نیستند. 

نجفی قدسی با بیان اینکه جوان حزب اللهی متعهد مورد تاکید رهبری است؛ بیان کرد: اگر چهره های پاکی مانند حججی ها دولتمردان ما باشند مشکلات کشور برطرف می شود.

وی تصریح کرد: در یک برهه ای در ابتدای انقلاب اینگونه افراد انقلابی و متعهد در راس امور بودند اما پس از آن این قضیه کم رنگ شد و گاهی شاهد بودیم که افرادی جزء کارگزاران نظام شدند که سنخیتی با انقلاب و نظام اسلامی ما نداشته و ندارند که وضعیت نابسامان اقتصادی و سیاسی امروز ما هم ناشی از چنین کارگزارانی است. 

وی گفت: رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان بر این نکته تاکید داشتند که مشکلی در ساختارو قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی نیست و مشکل را از سوی کارگزارها می بینند و این کارگزاران هستند که کوتاهی دارند، سلایق گوناگون دارند، ناتوانی هایی دارند، کمبودهایی دارند و نتیجه ابن می شود که گاهی در حرکت اشتباه می کنیم. 

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی بیان کرد: رهبر انقلاب مشکل اصلی کشور را سوء مدیریت و عدم تعهد کارگزاران می دانند که نمونه آن آقایی است که سی و هفت سال سمت های متعددی در نظام داشت و هشت سال هم مسئولیت وزارت آموزش وپرورش کشور را عهده دار بود و اخیرا شاهد بودیم که چه رفتاری با خانواده خود کرد و ناجوانمردانه اورا به قتل رساند و هم اکنون به عنوان یک قاتل به گوشه زندان رفت و این موضوع به عنوان یک فاجعه در کشور ما رخ نشان داد و ماهیت بسیاری از تکنوکرات ها که اخلاق و تعهد را ملتزم نیستند همینگونه است.

 وی ادامه داد: این افراد لیبرالیسم را سالها در آمورزش وپرورش کشور نهادینه کردند و عده ای نااهل مصادر امور را به دست گرفتند و کار به جایی رسیده است که امروز رهبر انقلاب آرزوی دولت جوان حزب الهی را دارد لذا باید زمینه برای روی کار آمدن یک دولت جوان حزب الهی متعهد و متخصص مهیا شود.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم از ۴۰ دانش آموز ممتاز فرزند شهدای مدافع حرم تجلیل شد و آنان هدایای خود را از دست آیت الله حسینی بوشهری ریاست شورای عالی حوزه های علمیه دریافت کردند.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

گزارش تصویری حوزه

گزارش تصویری فارس

گزارش تصویری برنا

گزارش تصویری رسا

گزارش تصویری قم فوری

گزارش تصویری قم نیوز

گزارش تصویری تابناک قم

گزارش تصویری شبستان

----------------

گزارش فیلم حوزه

----------------

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری مهر

خبرگزاری ابنا

خبرگزاری شفقنا

خبرگزاری برنا

خبرگزاری رسا

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری رضوی

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری ایلنا

خبرگزاری خبرآنلاین

---------------

روزنامه شروع

روزنامه اقتصادملی

روزنامه رسالت

روزنامه رسالت(pdf)

--------------

سایت صاحب خبر

سایت قم نیوز

سایت قم فوری

سایت تابناک قم

سایت قم نا

سایت انقلاب نیوز

سایت شهربیست

سایت راه دانا

سایت خبرفارسی

سایت خبردان

سایت خبروان

سایت خبربان

سایت قطره

سایت تی نیوز

سایت آرمانین

سایت هم اتاقی

سایت عصر کارون

 

 

 


آلبوم تصاویر خبر
نظرات

آخرین مقاله
خمینی بت شکن آمده اندر وطن

به انگیزه فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام خمینی به میهن، مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی چنین آورده است: 

پیوندها
خاطراتی از استاد پرورش
گالری تصاویر
تماس با ما